{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Min forandring. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil starte med at sige at jeg VED jeg har LANG vej endnu.
Og så behøver nogen nok lidt forhistorie. Jeg købte Flash i Januar 2012. Her kunne jeg ride alle M øvelserne på ham uden problemmer og alt gik godt.

Desværre fandt vi ud af Februar 2012 at han havde 2 brug på venstre forben. Så han fik dømt boksro til September.

I den mellemtid gik jeg igennem en lang række psykiske problemmer og ente ud i bl.a angst.

En angst som ramte min ridning med Flash og andre store heste (sjovt nok ikke ponyer eller små heste).

I November 2012 var vi faktisk kommet så langt over angsten igen ved hjælp af undervisning at vi påbegyndte M øvelser igen, men desværre pga penge problemmer måtte jeg stille ham hjem til mig selv fra December til 1 Februar. I Den tid kom min angst tilbage.

Så faktisk turde jeg i starten kun lige at skridte en runde på ham. Så skridte og lave øvelser, så turde jeg en runde trav osv.

I dag var jeg så udendørs igen for første gang siden Oktober, og jeg red alle 3 gangarter! Og ja jeg er stolt for det er vildt med min angst at overvinde noget (har også angst for andet hvor jeg dog ikke er kommet så langt endnu).

Og i den sammenhængene vil jeg da gerne vise jer et billede fra da jeg lige tog mine første trav skridt sidste år, og til nu hvor jeg tør lidt mere.

Jeg har som sagt lang vej endnu, og næste skridt er undervisning når jeg tør ride lidt længere end jeg gør nu og når jeg tør at tage ved ham og arbejde. Lige nu er det ikke ofte jeg tør tage ved ham, jeg sider tit og tænker på alt muligt andet 'hvad nu hvis'.

Men når jeg tager mig sammen i 2 sek kommer der faktisk lidt godt ud af det synes jeg! smiley

Obs. Jeg ønsker ikke at blive rettet i min ridning eller ling, jeg ønsker blot at dele det med jer smiley


Før:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min forandring.
Kommentér på:
Min forandring.

Annonce