{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Sliksten og jolly Ball :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg har lige nogen ting jeg gerne vil have gode råd til og hvis det har været her før så bær over mig det nemmere lige og spørge end og lede smiley

Men min dejlige dreng har fået en jolly Ball og han har bidt lidt i den men det som om han ikk rigtig gider den eller ved hva han skal med den nogen gode råd til hvordan jeg kan hjælpe ham ? smiley

Og så har jeg en af de der sliksten hvor indpakningen enten er grøn, lyserød eller blå og jeg har den grønne som lugter meget af lakrids men han vil bare ikk røre den men så snart jeg gir ham den lyserøde så slikker han hva kan jeg gøre for han gider min den grønne ? smiley

Vh Isabella smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sliksten og jolly Ball :)
  • #1   18. apr 2013 altså jeg tænker den med lakrids at han måske ikk kan lide den?? smiley mine pony er os vildt mærkelige, jeg køber og køber de sukker søde slikkesten for at forkæle dem men nej nej de vil kun ha saltsten smiley så måske din dreng bare ik kan lide den..

det med jolly ballen så er jeg lige med på en lytter smiley

• #2   18. apr 2013 Jeg har ikke jollybolden hængt op inde i boksen. Det er simpelthen for kedeligt for Rocky. Den ligger derimod ude på marken og han leger ihærdigt med den.
    Jeg skal bare sparke til den og så farer han efter den! Derudover tager han den også i munden og rusker i den, så han kan meget bedre lide at have den på folden smiley Der er den også mere livagtig!

• #3   18. apr 2013 Ja ok hehe og ja det nok derfor men gider jo ikk have den liggende hvis den ikk kan bruges smiley

Jeg har heller ikk hængt min op i boksen han har set den 2 gange på ridebanen og var ikk ligefrem særlig intresseret smiley

Kommentér på:
Sliksten og jolly Ball :)

Annonce