{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

aflive el .. {{forumTopicSubject}}

min pony sascha har været dressur hest gennem hele livet , hun er 20 år - hun har altid være sød og god af sig - i 2004 ca 2 år før jeg køber hende , for hun fjernet hendes hale pga et bid der gik koldbrand i - hun har ca 10 cm halerod tilbage - dette er kun et lille problem.. i januar begynder hun at sparke løs i boksen - (4x4 i træ) hun står bare stille, tager hovedet ned, ørene tilbage, hviner og sparker vildt rundt - jeg havde dyrlægen ude da jeg blev nervøs for hendes ben , og fik hende så undersøgt både indvendig og udvendig - vi fandt ingen svar på hendes udbrud - hun fik en hormon kur som sådan set virkede , og hendes brunst har været fin - dr.dyr troede det var hvinskhed , - netop fordi hun sparker vildt og hviner - hun kan ikke døje vores unghoppe ,så hun er meget udsat på folden- sascha jager hende ind mod hegnet og sparker hende - står hun og sover , så jager hun hende væk- hun må ik spise el drikke , så jeg går gerne imellem ,og så bliver hun gerne sød igen - nu er hun så begyndt at sparker vildt i boksen igen , også selvom jeg står der - når vi rider hende , trækker hun det ene bagben op under sig og sparker ud som i boksen - el bukker - hun har smidt min store datter af nogle gange og det har hun aldrig gjordt før - hun har ikke kolik , det er tjekket - hva pokker skal jeg gøre , min dyrlæge ved ikke hvad det kan være , og jeg overvejer virkelig at få hende aflivet - jeg bliver ked af at se min altid søde hest nu er en ren satan -og jeg aner ikke hvad der er galt - dyrlægen var inde på at hun kunne have en knude i hovedet , hun er skimmel og det kan jo sætte sig der .. andre der kender til samme adfærd ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aflive el ..
Kommentér på:
aflive el ..

Annonce