{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

aflive el .. {{forumTopicSubject}}

min pony sascha har været dressur hest gennem hele livet , hun er 20 år - hun har altid være sød og god af sig - i 2004 ca 2 år før jeg køber hende , for hun fjernet hendes hale pga et bid der gik koldbrand i - hun har ca 10 cm halerod tilbage - dette er kun et lille problem.. i januar begynder hun at sparke løs i boksen - (4x4 i træ) hun står bare stille, tager hovedet ned, ørene tilbage, hviner og sparker vildt rundt - jeg havde dyrlægen ude da jeg blev nervøs for hendes ben , og fik hende så undersøgt både indvendig og udvendig - vi fandt ingen svar på hendes udbrud - hun fik en hormon kur som sådan set virkede , og hendes brunst har været fin - dr.dyr troede det var hvinskhed , - netop fordi hun sparker vildt og hviner - hun kan ikke døje vores unghoppe ,så hun er meget udsat på folden- sascha jager hende ind mod hegnet og sparker hende - står hun og sover , så jager hun hende væk- hun må ik spise el drikke , så jeg går gerne imellem ,og så bliver hun gerne sød igen - nu er hun så begyndt at sparker vildt i boksen igen , også selvom jeg står der - når vi rider hende , trækker hun det ene bagben op under sig og sparker ud som i boksen - el bukker - hun har smidt min store datter af nogle gange og det har hun aldrig gjordt før - hun har ikke kolik , det er tjekket - hva pokker skal jeg gøre , min dyrlæge ved ikke hvad det kan være , og jeg overvejer virkelig at få hende aflivet - jeg bliver ked af at se min altid søde hest nu er en ren satan -og jeg aner ikke hvad der er galt - dyrlægen var inde på at hun kunne have en knude i hovedet , hun er skimmel og det kan jo sætte sig der .. andre der kender til samme adfærd ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aflive el ..
Kommentér på:
aflive el ..

Annonce