{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Vil ikke spise. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Intet alarmerende, men sagen er den at jeg har købt en slags kur til Sörli i pulverform. Der er en lille ske med selve pulveret og sådan en ske skal han så have blandet i hans mad. Det havde jeg gjort i formiddags da jeg var derude, men her til aften ville jeg lige køre derud for at se om han mon havde spist det. Men nej, han har nulret mulen lidt rundt i det og spist en smule af det - jeg prøvede at tage det op i hånden og give ham det, men han nulrede det bare væk med mulen. Så tog jeg en gulerod og kørte rundt i hans mad og gav ham, han spiste den mens han stod og rystede på hovedet og stod og smilte bagefter. Så det her pulver tilskud er han ikke helt tilfreds med,mit spørgsmål er så; hvad gør jeg? Jeg har betalt 800 kr for det, og vil gerne have det til at fungere. Kan det være han bare skal vænne sig til det og have nogle mindre mængder? Er der noget jeg kan blande i, så det 'fjerner' den smag fra pulveret han åbenbart ikke kan li? Pulveret lugter overhoved ikke af noget, så kan ikke rigtig vurdere 'smagen'
Har i nogle gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke spise.
Kommentér på:
Vil ikke spise.

Annonce