{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holdbarhed af wrap
  • #1   26. apr 2013 Det kommer HELT an på kvaliteten!
    Vi bruger minibig wrap baller, og jeg har kun 2 heste..

Hvis wrappen er meget våd, eller "grov" har den generelt svært ved at holde sig.
    Men er den tør og i god kvalitet, kan de bedre holde.

Mine holder ca. 3 uger til 2 heste.

• #2   26. apr 2013 Og så holder det bedre hvis det bliver pakket helt ud og og rystet op..

• #4   26. apr 2013 Uanset hvor godt det er så bliver holdbarheden forkortet i takt med det bliver varmere. Bedst er det står i en lade hvor det ikke bliver udsat for direkte sollys (=varme).
    Pak det helt ud og når der er gået et par dage skal skiverne/ballen skilles så holder det lidt længere.

Jeg har to heste og de får en helt minibig hø om ugen - så det ville nok også betyde en hel minibig wrap om ugen og dermed ville jeg ikke have problemer med at få det brugt. smiley
    Man bruger selvfølgelig minde nu græsset kommer og de dermed ikke behøver så meget på folden mere...

• #5   26. apr 2013 Nej det kan som regel ikke. Dog har vi sidste år lavet noget, der var næsten tørt hø, og pakket det ind, det var lige en tand for fugtigt til tørt hø, det er langstrået og skredet helt igennem. Det kan sagtens holde sig meget længe. Jeg bruger det selv, til en hest og to små ponyer, og det går fint,men alt plastikken skal af og stropperne af, så holder det fint.

Kommentér på:
Holdbarhed af wrap

Annonce