Refundering ved dårligt wrap.. :/ {{forumTopicSubject}}
Godaften HG.
Jeg sidder her, og er godt gammeldags gal i skralden.
Vi købte for 2 uger siden 10 wrap baller på 40-45 kg. stk. Manden, som ha været omkring de 30 år, fortalte velvilligt, hvor godt det var, og at de havde købt til deres B-hest, som n var solgt, og derfor skulle det sælges.
Vi var egentligt ligeglade, bare vi fik noget ordentligt hø.
Vi kører de 30 km. derud og hjem igen 2 gange, for at vi kunne få de 10, og så få lidt rabat.
Da vi kommer hjem og åbner den første, er den muggen. Vi bliver lidt øv, men det kan jo ske, så vi henter bare en ny. Den lugter ikke for godt, og et ar lag inde er den også total muggen.
Det viser sig at alle 10 baller er fuldstændigt pil rådne. Ingen af os har oplevet noget lignende før, trods vi har været i hestebranchen hele livet.
Jeg er temmelig sikker på, at vi skal have vores penge retur, eller byttet til 10 raske baller, men sælger er ikke til at hugge eller stikke i.
Min svigerfar siger at det er mod loven, og at vi skal have penge retur.
Jeg er rigtig øv, for det er mange penge ud af vinduet. -Er jeg helt gal på den ang. refundering?
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.356
Ej, jeg er bare så ærgerlig. Har slet ikke tid til at tage sådan en kamp.
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
Jeg købte 40 baller sidst samme str.. og jeg var utrolig heldig sys jeg selv at alle baller var møg lækre ikk noget som helst mug den allersidste jeg tog have 2 stk mug pletter tror jeg det var på jah 5 cm så intet og brokke sig over der..
Men sørg altid før at sprøger om i kan få retuneret ballerne ved dårlig hø/wrap eller andet det super vigtig så man ligesom ved at man er på samme side for er squ ikk altid man er det..
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
jul 2005
jul 2005
Refundering ved dårligt wrap.. :/