{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Viola E
Viola E
Tilmeldt:
10. maj 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15

Job som 13 årig :) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley jeg er en 13 årig pige som søger et job, hvor jeg f.eks. Kan arbejde sammen med dyr eller børn.
Nogle gode ideer? smiley

Det ville være sødt af jer hvis i også ville ligge internet adresser ind:)

Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job som 13 årig :)
  • #1   10. maj 2013 Følger lige med:)

  • #2   10. maj 2013 Jeg havde også i et stykke tid søgt sådan et sted(Specielt heste). Og det fandt jeg, dog uden at reklamere særlig meget. Men du kan jo eventuelt hænge sedler op i butikkerne i nærheden, ligge en seddel i naboernes postkasse eller noget? Det ville jeg i hvert fald have gjort:)

    Over: Hun følger med for at høre folks idéer til hvordan du kan skaffe dig et arbejde indenfor noget med dyr:)


  • Viola E
    Viola E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #3   10. maj 2013 Mange tak smiley men hvad skulle jeg så skrive på sedlerne?

  • Viola E
    Viola E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #4   10. maj 2013 Ville jeg f.eks. Kunne arbejde på et dyrehospital? Er jeg gammel nok til det? smiley

  • #5   10. maj 2013 Jeg arbejder som omdeler smiley Du kan gå herind og læse mere: https://www.blivomdeler.nu/

    Og hvis du vil arbejde med dyr eller børn, kan du evt. blive barnepige, eller hundelufter?
    Du kunne også spørger på den nærmeste rideskole/gård om du måske kunne trække heste ud/ind, og så tjene lidt på det? smiley


  • Viola E
    Viola E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #7   10. maj 2013 Hvad har du gjort for at få jobbet?Chatrine? smiley

  • Viola E
    Viola E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #8   10. maj 2013 Hvilken rideskole ville i anbefale hvis jeg skulle trække? smiley

  • #11   10. maj 2013 Jeg begyndte at arbejde som 12 årig ved et hotel, hvor jeg gjorde rent, tog imod gæster, dækkede morgenbord, og vaskede op, tørre borde af, gøre værelserne flotte m.m, udover det passede jeg også børn en gang i mellem. Som 13 årig fik jeg job ved en bager, som bagerjomfru. I mens gjorde jeg også rent for en dame. Så flyttede jeg som jylland og fik nyt job som opvasker på en resturent, og Idag som 15 årig arbejder jeg igen i en bager og passer børn en gang i mellem, og jeg underviser samtidig også de børn jeg passer, i ridning.

    Men vil kun sige, tag ud på de forskellige rundt omkring, og høre om du kan hjælpe til i stalden og med hestene. Hver åben og glad ! Der kan sagens findes noget... Men om "private" hestemennesker giver dig penge for det.. ved jeg ikke ! For normalt gør de jo det selv, men de fleste vil da helt sikkert have en hjælpende hånd med, det jo kun fedt for dem !! Men tror ikke du kan finde et sted hvor du kan få noget for det, i hvertfald ikke et sted med heste. Men måske kan i lave en deal at om at du ikke får penge for det, men i stedet må ride lidt på hestene... Men bare ud og spørg smiley Held og lykke smiley


  • Viola E
    Viola E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #12   10. maj 2013 Jeg bor i Sønderborg smiley hvilket hotel/ rideskole ville i anbefale? smiley

  • #13   10. maj 2013 Jeg har tjent guld på at muge ud der hvor jeg står:)

  • Viola E
    Viola E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #14   10. maj 2013 Hvor meget "guld" fik du om måneden?

  • #15   10. maj 2013 Tjek evt. denne side: http://www.ungarbejde.dk/forside smiley

  • Viola E
    Viola E Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #16   10. maj 2013 Tak smiley

Kommentér på:
Job som 13 årig :)

Annonce