{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Job som 13 årig? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Det skal lige fastslåes at jeg IKKE er 13 år endnu, men 12 smiley

Jeg ville bare gerne høre om der er mange job muligheder som 13 årig? Altså butikker og sår'n?
Jeg ved godt jeg ikke må stå ved kassen, men altså hjælpe på den måde smiley

Jeg vil bare ikke gå med aviser!!!!! Med udråbstegn!
Ved godt jeg måske er lidt tidligt ude, men jeg mangler virkelig penge, og min mor gider ikke sponsore alt smiley

På Forhånd tak
Clara ^^,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job som 13 årig?
  • #1   24. feb 2012
    Butikker ansætter typisk ikke folk under 15-16år - det gør de ikke fordi det kræver en vis modenhed, modstand osv. at kunne stå imod en sur kunde osv.

    At du ikke gider gå med aviser er ris til egen røv - det er nærmest det eneste du må.
    Du må nemlig ikke arbejde mere end 2 timer på hver dage og du må intet løfte nærmest og du må ikke stå bag disken = de færreste ansætter dig.

    Gå tur med hunde, gør rent for din mormor, pas børn, hjælp til på rideskolen eller andet.

    Men det bliver du ikke millionær af :o)


  • #2   24. feb 2012 Ja, det tænkte jeg nok smiley

    Men det med aviser det nægter jeg simpelthen. At gå med en vogn og åbne en postkasse om morgenen i regnvejr..

    Men jeg vil da tage imod eksemplerne du har skrevet smiley

    Det med penge, det er bare så jeg har en lille smule smiley


  • #3   24. feb 2012 Jeg arbejder som trækker ved ride fysioterapi. Jeg arbejder 5 timer i ugen i alt og tjener omkring 800 kr i måneden. Det er ikke fysisk hårdt eller noget. Du skal bare lige vænne dig til og gå rundt smiley <jeg elsker mit job, for tirsdag for vi gratis undervisning ^^

  • #4   24. feb 2012 P,s

    og så er jeg jo i nærheden af noget jeg kan lide hvilket gør mit job meget sjovere


  • #5   24. feb 2012
    Det er noget man kan blive nød til :o)

    Jeg er heller ikke morgen menneske så at møde på arbejde kl. 8 om morgenen, det er ikke lige mig! Især heller ikke at vente på bussen i regnvejr kl. halv.

    Men alt er ikke let her i verden og vil du tjene penge så må du tage hvad du kan få da jobs ikke hænger på træerene!


  • #6   24. feb 2012 Hjælpe på rideskolen og passe børn passe heste når ejer er på ferie eller noget:)

  • #7   24. feb 2012 Havde jeg også lidt tænkt på smiley

    Det med at stå tidligt op og sådan gør mig ingenting :-).
    Jeg kunne godt tænke mig noget hvor man var lidt social, fx. passe børn, og sådan :-).

    Nu er det også bare så man ikke bare sidder hjemme og hygger, eller kun er sammen med veninderne. Det skal der selvfølgelig også være plads til. Og hesten for guds skyld :-). Bare der lige kommer noget nyt ind i mit liv kunne være fedt smiley


  • #8   24. feb 2012 Da jeg var 12-13år, vaskede jeg vinduer og sådan for en gammel dame i min by smiley Gammel mennesker er ofte meget villige til at finde på noget man kan hjælpe med, i sær hvis de kender ens familie smiley

  • #9   25. feb 2012 Da jeg blev 13 begyndte jeg at gå med aviser, men det holdt kun 3 måneder, men hvorfor mon havde 250 aviser:-/! Så forstår godt du ik gider gå med aviser! ( men lønnen var faktisk ik værst )

    Nu som 14 årig snart 15 årig gør jeg rent hos en jeg kender og får en rimlig løn for det, men når jeg bliver 15 skal jeg begynde at arbejde 4 timer hver gang.

    I Super Brugsen i byen (Nr. Snede) ansætter de ikke børn/unge før de er mindst 14½ år helst 15!


Kommentér på:
Job som 13 årig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce