{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.304 visninger | Oprettet:

Kentaur Medea el. Athen {{forumTopicSubject}}

Har kig på en kentaur Medea eller Athen og har lige nogle spørgsmål..

1: hvad svare fit 2 eller 3 til?
2: kan bommen ændres?
3: har de så dybt sæde at det er svært at være i den?
4: hvad er forskellen på dem?

Er der evt en i Holstebro området der vil køre ud med sin, så jeg kan prøve den på min ponyhest..? Benzin-penge gives gerne.
17,5" med enten fit 2-3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kentaur Medea el. Athen
  • #1   15. maj 2013 Har haft Athen modellen - og har nu Penelopa modellen (som helt klart er min favorit - fantastisk sadel!)

Fit 2 svarer til smal/mellem, og fit 3 til en mellem bom smiley

• #2   15. maj 2013 Hej - vedr. 1. fit 3 er mellem bom - 2 er lidt smallere
    vedr. 2 bommen kan laves 1 nr smallere eller 1 nr bredere dvs. en 3 kan blive til 2 eller 4. ( har lige fået en af vores ændre lidt - tog ca. 1 minut!)
    Vedr. 3 synes kentaur sadler er lidt mindre end andre - vi har en 16,5 og en 17,5 de svarer til 16 og 17 tommer - dressursadlerne er ret dybe og derfor lidt mindre end andre
    vedr. 4: har ikke prøvet alle sadlerne men er athen ikke den der hedder penelopa nu? vi har en athen/penelopa og en medusa og er glade for begge

• #3   15. maj 2013 Super lækker sadel! Har en Athen nu og har haft en Artemis - SUPER LÆKRE!

Det som de andre siger lyder rigtigt, bortset fra at det kun er de nyere af sadlerne som kan laves om. Der er nemlig forskel på hvilket materiale bommen er lavet af, og kan selvfølgelig ikke lige huske hvad der kan og hvad der ikke kan laves om på. smiley

• #4   15. maj 2013 Ups, der var en artemis jeg havde før, ikke Athen. Men generelt super gode sadler til prisen! smiley

• #5   15. maj 2013 Har ejet en artemis som jeg var glad for, er nu endnu gladere for at ride i den elektra, som jeg rider i nu..

Synes ikke man er låst i deres sadler, men de har stadig en god støtte..

Kommentér på:
Kentaur Medea el. Athen

Annonce