{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.095 visninger | Oprettet:

Gummimåtte til hesteboks {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg går og overvejrer at købe en gummimåtter til min hest, da den har meget sarte hove og derfor ikke kan stå på for fugtigt underlag.
Derfor har jeg et par spørgsmål:
1. Ville det være en god løsning? (Den står pt. på spåner)
2. Hvor har i købt jeres gummimåtte?
3. Hvad prisleje ligger de i? (Standard hesteboks)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gummimåtte til hesteboks
  • #1   18. maj 2013 Hvis du holder en spånerboks korrekt er den jo slet ikke fugtigt. smiley

Men til emnet.
    Hvis den ikke kan stå fugtigt er det jo ikke godt at stille den på gummimåtter, de suger jo intet så den står direkte på tis og pøller...

• #2   18. maj 2013 Var tørv ikke bedre så :)?

• #5   19. maj 2013 køb de rigtig heste måtter der er er tykke nok til både at støtte og varme din hest når den ligger ned so måtter er ik tykke nok det er ko måtter heller ik og lidt træls vis de ik er ud i et og det er billiger i strøgelse . da man ik strøer på måtten men kun nede bagved måtten og heste vil sjælden tisse el pølse på måtten da det vil strinte på den og det ka heste helst ik lide . ka ik huske hva de heder men en rigtig heste måtte koster omkring 5000 tror jeg . men prøv at søg på heste måtter el måtter til box .håber det hjalp en smugle

• #6   19. maj 2013 Hvis den ikke kan tåle fugtigt underlag, ville det så ikke være en ide at prøve de forskellige strø muligheder.

Min hest står på træpiller og hans boks har aldrig været våd eller fugtig

• #7   19. maj 2013 Mine spåneheste har gummimåtter i hele boksen .. Jeg er super glad for den løsning ! Jeg kan holde mine bokse helt rene uden at have dårlig samvittighed over bunden bliver glat , hvis de skraber lidt, eller hvis det er rigtig koldt .

• #8   19. maj 2013 selv om de står pa måtte skal de stadig have størrefor lse oven på. jeg gav omkring 6000 for mine og jeg fik dem til halv pris, min var ikke specielt lavet til heste men bare til landbrugs dyr smiley

• #9   19. maj 2013 Vores gamle fjordhest, som har dårlige hove, står på spalter (vi har en gammel ko stald) og det er helt super! Han står endda på halm smiley

Kommentér på:
Gummimåtte til hesteboks

Annonce