{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Valg af kranio sakral terapeut? {{forumTopicSubject}}

Jeg har muligheden for at vælge imellem to personer, som udøver dette, og som kun arbejder med behandlingsformer af heste, og så en, som har speciale i heste.
Jeg er i tvivl om, hvor meget erfaring hende med speciale i heste har, men jeg er selv blevet behandlet hos hende, og min søster har fået op til flere behandlinger ved hende (også akkut behandling, da hun engang var nabo til hende), og jeg kan i hvert fald sige, at hendes behandlinger er serdeles effektive på mennesker!

Men hvad ville i vælge?
En af de to, som kun arbejder med heste, men arbejder med mange forskellige behandlingsformer. Eller hende som kun arbejder med kranio sakral terapi, med speciale i heste, mange års erfaringer på mennesker, og behandlinger som virkelig virker, men muligvis knap så mange års erfaring med heste?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af kranio sakral terapeut?
  • #1   22. maj 2013 Jeg ville vælge hende der arbejder med mange forskællige behandlingsformer og laang erfaring. Måske hun imens hun behandler kan se at din hest har bedre af at få en lidt anden behandlingsform eller en kombination af nogle behandlingsformer der vil hjælpe din hest hurtigere og bedre på længere sigt.....

  • #2   22. maj 2013 KST-uddannelsen burde jo være den samme, så i min verden er det lidt ligegyldigt.

    Men et godt råd, hvis jeg må: Tag den du fæler dig mest tryg ved.

    Jeg bruger selv KST til min hest...og han er en helt anden bagefter....

    God fornøjelse smiley


  • #3   22. maj 2013 Altså jeg kender den sidstnævte mere eller mindre privat, og ved som sagt at hun er hammer dygtig til at behandle mennesker!

    Kan godt se, at der er ulemper og fordele ved begge valg.

    Jeg må i tænkeboks, og så ellers følge min mavefornemmelse smiley

    Ser lige om der er andre der svare, men ellers mange tak for jeres hjælp! Og Heidi, hvor er det dejligt at høre, at det gør noget godt for jer! Hvad fejler din hest, hvis man må spørge? smiley


  • #4   22. maj 2013 Hvad hedder hende der har behandlet dig? smiley

  • #5   22. maj 2013 Spørg alt det du vil Hønsemusen smiley

    Han fejler skam ikke noget, det er rent velvære.

    Min teori er, at han arbejder meget for mig og gør hvad jeg ber ham om, så det mindste jeg kan gøre, er at sørge for han har det godt... smiley
    Han får behandling 1 om mdr. smiley


  • #6   22. maj 2013 Det kan vi ikke svare dig på, desværre. smiley

    Jeg valgte en KST som har arbejdet med heste i mange år. Men begge gange var meget tvivlsomt, og blev en dyr fornøjelse for mig, da kvinden mente, der var alt muligt galt, og nu vælger jeg ikke hende mere, da hun er kendt for det.

    Og hun har ellers en super anbefaling, og selve KST virkede super godt! Men selvom de er dygtige til KST, kan de jo godt være lidt tvivlsomme ellers.... SUK.

    Så næste gang vil jeg vælge en dyrlæge.

    I Østjylland er der Lise Kousgård og Eva Løber - og Trine Venø.


Kommentér på:
Valg af kranio sakral terapeut?

Annonce