{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Dejligt vi er forskellige!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Ja, som overskriften siger, så er det da bare så fantastisk dejligt at vi alle er forskellige! smiley

Jeg har i denne weekend kigget lidt på nogle dressur stævner, og endnu engang er jeg blevet bekræftet (endnu mere) i at alm. dressur slet, slet ikke er mig.
Jeg kan få helt ondt i maven over hvordan nogen(!) - altså ikke alle - dressurryttere behandler deres heste. Hvor er vi dog heldige at heste er så godmodige dyr. Men samtidig kan jeg godt se det smukke i en hest som går flot dressur, uden tvivl. Og drømmer mig da nogen gange op på sådan en hesteryg smiley Og tænker, bare jeg dog kunne og bare min hest kunne. Men jeg vil aldrig kunne ride alm. dressur på særlig højt plan før jeg synes det bliver for meget for mig smiley

Men jeg kritiserer ikke nogen over hovedet! Jeg kan bare se på nogen andre mennesker, og igennem dem (uden de måske ved det) kan jeg lærer noget om mig selv, og vide hvordan jeg fx ikke vil gøre eller hvordan jeg måske vil gøre! Det er da så fantastisk at vi er forskellige! smiley

Jeg har stået på en rideskole på Fyn i 2 måneder, og flytter imorgen. Jeg har mange fordomme om rideskoler, som desværre oftest bliver bekræftet, men har virkelig nydt denne rideskole. Intet snobberi og alle er meget søde, smilende og åbne selvom man har en hest man hverken ved hvad er eller som kan noget særligt smiley Og de fleste i stalden er dressur ryttere, er der også plads til dem som rider smuk dressur i rebgrime og tur ryttere som mig. Virkelig skønt at der er så meget plads til alle!

Intet i dette indlæg skal ikke lyde som om at jeg angriber nogen, det skal kun lyde som en glæde over at vi alle er forskellige, og hver er det skønt! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejligt vi er forskellige!!
Kommentér på:
Dejligt vi er forskellige!!

Annonce