20. sep 2009 Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.244
Den flyvende pony! {{forumTopicSubject}}
Eller noget.. Min hest besluttede sig for at den kunne flyve, men landede uheldigvis over min stakkels fod. Den er nu hævet og blå, men det er ikke værre end at jeg kan gå..
Det startede med en god skovtur hvor pony flippede over nogle buske der blæste, faldt til ro, hidsede sig op over køer og endte med at hoppe rundt ved siden af en bil hvor jeg besluttede for at trække. Og efter at have hoppen min fod ned faldt han til ro, sparkede til en plastikkop som også var farligt, faldt til ro, så noget farligt og ja.. Ikke flere skovture i blæsevejr til det dyr da!
Puha, godt den kan bestikkes til ro med et par godbidder, og han bar mig da også pænt det sidste stykke vej hjem ^^
Er jeg den eneste med en hest der bare er 100 gange mere vågen når det blæser lidt? Min søsters er kold i røven indtil han begynder at te sig -.-
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.404
God bedring med foden!
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.244
Ammen han plejer normalt at være ret kold i hovedet overfor farlige ting.. Men i dag gik han helt bananas på alle mulige mærkelige ting. Og som om det ikke er nok ser det ud til at han har fået trådt noget i hoven på turen, for den er flækket -.- Sikkert fordi han havde så travlt med at være hidsig til at se hvor han satte fussen :b
Gøg
Tak! Ham her er udelukkende hidsig når han skal noget. Står han på folden er han skidekold overfor blæst. Møgdyr! ^^
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.698
feb 2012
Følger: 18 Følgere: 26 Heste: 5 Emner: 192 Svar: 1.187
Den flyvende pony!