{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.670 visninger | Oprettet:

Biothan fra læderiet? {{forumTopicSubject}}

er det nogle der køber Biothan fra læderiet? da jeg gerne vil til selv at lave en trense og tøjler smiley det skal være en 13 mm og så skal jeg jo have nogle spænder og noget smiley

så har jeg lige nogle spørgsmål:

1) hvor tykt er biothanen? har prøvet at finde ud af det selv og hvad jeg kan se er det 2,5 mm men ved ikke om det er rigtig...

2) vil gerne bruge denne spænde: http://www.laederiet.dk/produkter/Vis_Stortbillede.asp?id=1089
men hvad str. skal jeg købe dem i 13 mm eller 16 mm?

3) så vil jeg også have nitter til at holde trensen sammen smiley regner med at bruge dem her: http://www.laederiet.dk/produkter/Vis_Stortbillede.asp?id=803
men hvor lange skal de være for at kunne nå igennem biothanen? smiley

håber at få svar på dem alle sammen, da jeg ikke har mulighed for at tage i butikken i Århus.. smiley bor for langt væk...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biothan fra læderiet?
  • #1   16. jun 2013 ADVARSEl!

Jeg tror virkelig at du skal revurdere om du vil handle i læderiet.

-fordi det er stærkt vanedannende smiley

Sagt med andre ord. Det er bare alt for super et sted!

Deres mål på biothanen er korrekte. Du kan altid regne med deres mål. Jeg har handlet der i det store og små siden jeg var 20... (jeg er 30 nu) og jeg har aldrig fået noget som ikke passede og aldrig fået forkert vejledning.

Conway spænderne (kalder de dem trekantsspænder?) skal man som regnen tage i samme bredde som bio'en eller læderet. Hvis det er meget tykt kan det dog knibe lidt. Der må du gøre op med dig selv er, om det er spænder som oftest skal åbnes/lukkes eller om det bare er til at holde et kindstykke eller lignende.

Hvis de skal åbnes meget kan det måske være en ide at tage 16 mm.

Ellers er 13 klart pænest og bedst.

Jeg er ikke selv kommet i gang med mit biothane, men jeg mener jeg købte 13 mm..

Hvad angår nitter aner jeg det ikke.

Jeg vil dog anbefale dig at ringe derud. Den lille kunde er ikke for lille til at spendere tid og gode råd på.

-Men sig ikke, jeg ikke advarede dig om at du bliver hooked smiley

• #2   16. jun 2013 ...og så skal vi selvfølgelig se billeder når du er færdig.

• #4   24. jun 2013 http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/414051-biothan_trenser_og_mere___

Her er billeder fra den første trense jeg har lavet smiley det er til min shetlænder Lotte smiley

• #5   27. jul 2013 hvilke nitter brugte du kan du ikke sende et likn på det

• #6   28. maj 2014 Jeg bruger de nitter der hedder 8x7 mm altså de 7 mm lange og de passer

Kommentér på:
Biothan fra læderiet?

Annonce