{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får man ryttermærker?
  • #1   23. jun 2013 Jeg fik det på min rideskole. Der blev så lavet nogle hold, hvor min ridelærer underviste os i al det vi skulle vide for at bestå. Efter nogle uger med det, kom 'prøven', hvor en dame bedømte os. Det var fx på nogle skriftelige spørgsmål, nogle spørgsmål hun stillede mens vi striglede og sadlede op. + at hun så om vi strilgede, sadlede og red hesten korrekt.

  • #2   23. jun 2013 Der skal du finde en klub som afholder ryttermærker kursus. Prøv og kig på Dansk rideforbunds hjemmeside under ryttermærker smiley

  • #3   23. jun 2013 Jeg får sådan noget privat undervisning, men ved ikke om jeg kan det samme?

  • #4   23. jun 2013 Det gør man i det man melder sig til mærkerne. Der vil du så få undervisning op til prøverne, eller du selv kan læse op. Når du så har læst op går du op til prøverne, og bestå.
    Hvis du så vil have rytterlicens skal du også bestå klar-parat-start kurset. smiley


  • #5   23. jun 2013 Privat ride undervisning (hvis det er det du mener du får?) og ryttermærke undervisning er ikke det samme :).
    - Rideklubber holder dem. Men f.eks. så har min rideklub ferie lukket i hele Juli måned, så de begynder først op med ryttermærker igen til efteråret. smiley


Kommentér på:
Hvordan får man ryttermærker?

Annonce