{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

lege {{forumTopicSubject}}

Heej smiley

skal lige høre dig om noget?
når jeg rider ponygames så rider vi ponygames lege, men når nogle af mine veninder er på ridelejr så rider de en anden slags for ponygames, det sådan nogle lege hvor man skal fx ned i den anden ende og hoppe af og spise noget eller hvad fx for man mel i hoved eller noget andet sjovt?
for på den ridelejr jeg skal holde, skal vi lave sådan noget, men ville bare lige høre om hvad i gjordt hvis i har gjordt sådan noget før? så jeg kan få lidt hjælp til hvad jeg skal gøre ?
sorry, har nok skrevet det lidt indviklet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lege
  • #1   21. jul 2013 min veninde kom med det her eksempel, det kan være det kan hjælpe lidt, til hvad jeg mener smiley

Først skal vi ride over en bum igennem nogle kejler og så rider vi lidt ned, så hopper af og så står der 3 stole ved siden af hinanden. På sen første er der en balje med vand og nogle æbler, der skal vi tage en bid af æblet, den næste er der sukker/mel på en tallerken hvor man skal fiske efter vingummier, og på den sidste stol er der en flødebolle man skal tage i munden UDEN HÆNDER selvfølge.

• #2   21. jul 2013 En bom, 4 kegler, hoppe af, 3 dæk, en spand med vand og æbler (du skal fiske æblet up med munden), Rundt om tønden og hjem. Den er god smiley

Kommentér på:
lege

Annonce