{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Høng Landbrugsskole - anyone?
  • #1   1. aug 2013 jeg starter måske til september.. men skal ikke have min hest på torntofte.. har mulighvis fundet et sted tæt ved Slagelse...

• #2   1. aug 2013 Hvilken linje skal du gå på?

Jeg er selv lige blevet færdig med EUX grundforløbet der i juni smiley

• #3   1. aug 2013 jeg skal starte som virksomhedsleder (trin 4) så jeg er uddannet landmand + deiftleder :).

• #4   1. aug 2013 Jeg starter på EUX grundforløbet her på søndag smiley
    Nicole, hvorfor vil du ikke have din hest på torntofte? smiley

• #5   1. aug 2013 Nicole forresten, kunne lige se at du rider millitary og det er jeg også lidt begyndt på, så jeg ville lige høre, det har ikke rigtig noget med forummet her at gøre, men anyway, ved du om der ligger en skov med terrænspring til afbenyttelse tæt på skolen?

• #6   1. aug 2013 Som dyrepasser eller landmand? smiley

Jeg havde min ene hest med i starten af året da jeg gik der, jeg var ikke glad for det, hun kom hjem igen efter en måneds tid smiley
    Men der er nogle der er glade for

• #7   1. aug 2013 Hvad er der galt med stedet? Har selv søgt andre steder, da jeg ikke syntes det så indbydende ud, men vil da lige høre det fra en der faktisk har haft hest der smiley

Landmand smiley

• #8   1. aug 2013 Stalden er lækker nok smiley
    Men sidste år var der mange problemer, men det er ovre nu, det meste skulle jeg mene smiley

Jeg kunne simpelthen ikke sammen men hende der står for det dernede, og min hest trivedes ikke.
    Hun er en gammel hoppe, men dårlige hove og vant til at komme på stald hver nat. Her blev hun smidt direkte på døgn fold sammen med en strid hoppe som bankede hende. Den ene dag da jeg kom der ud, havde de simpelthen jaget hende ud af folden så hun gik rundt ude på ovalbanen og spiste græs.
    Hun var løbet igennem leddet (og hun er ikke en hest der bare stikker af) og havde store bide mærker, et stort sår som blødte.
    Og der var ingen mulighed for at komme på en anden fold!
    Folden var gammel og slidt, og hun fik faktisk orm da hun kom der ned.

En af mine veninders hest fungerede ikke på det foder den fik der, og hun kunne under ingen omstændigheder medbringe sit eget foder.

• #9   1. aug 2013 Du er velkommen til at sende en PB hvis du vil vide noget smiley om skolen, gymnasiet eller hvad som helst om det smiley

• #10   1. aug 2013 Åh lyder da ikke rart. Jeg var også mest bekymret for det med foderet, for jeg er altså ikke god til korn og udover det, er der jo næsten ikke rigtig noget.. Der er ikke engang lucerne!
    Og jeg har ikke råd til at betale 1625 kr PLUS foder som koster omkring 500-600 kr om måneden.. For hun giver ikke afslag i prisen. Men da jeg sprugte Christa, sagde hun, at de aldrig havde oplevet nogle der ikke kunne fungere på foderet, så selvfølgelig kunne min da også.. Så det er da noget vrøvl...

Lantino er så heldigvis vant til at gå i løsdrift, så hvis hun smider ham på døgnfold er han da heldigvis forberedt!

Men planen er at han skal på stald, men hvis ikke det fungere (Han er født i løsdrift og har stået i løsdrift hos mig altid, så han har aldrig stået på stald før) har hun sagt at så kan han godt måske blive flyttet ud i løsdriften. Men der sagde hun også bare, at hun aldrig havde oplevet heste der ikke kunne fungere på det, så det ville ikke blive aktuelt alligevel......

Mange tak for det. Det kan være jeg gør det smiley

• #11   1. aug 2013 der er en skov, men kan ikke huske om man må ride i den...

af samme grund som nanna vil jeg ikke have min hest der.. der hvor jeg måske skal stå er der desvære ikke løsdrift men tilgengæld er der et lækkert ridehus smiley

skiv evt pb smiley

• #12   1. aug 2013 Den skov der ligger tæt på må man gerne ride i, men der er ikke terrænspring, Der ligger en super god opstaldning i Løve som er i cykel afstand fra skolen, det er dog staldvagter, men ellers et super lækkert sted smiley

• #13   1. aug 2013 der var en dag efter jeg havde flyttet min hest hjem hvor der skulle komme tandlæge. Og min veninde/roomie som også havde hest der, have udtrykkeligt sagt at hendes hest IKKE skulle have tandlæge.
    Da tandlægen så var der, modtog hun en sms fra christa om, at hendes hest havde korte tænder og der var også noget andet der var galt med de.
    Så har hun simpelthen hentet pigens hest ind fra folden og haft den tjekket selvom ejer sagde nej.
    Det er sgu da ikke i orden! smiley

• #14   1. aug 2013 Og selvom din hest ikke skal have noget foder, så skal du betale alligevel

Min skulle kun have nogle specielle vitaminer, som jeg selv havde med (du må gerne selv have tilskuds foder med, som vitaminer og sådan) men jeg betalte lige så meget som de andre.

• #15   1. aug 2013 Jeg var og kigge på opstaldning der, men stalden var utæt og boksene "løse" så hvis hesten skubbede til boks væggen virkede boksen som om den var ved at vælte...
    Virkelig dårligt, jeg ville aldrig sætte min hest der..

• #16   1. aug 2013 christa skal man ikke skændes med... det er hendes vej eller ingen vej (det meste af tiden) og sådan er det...

men jeg regner med at jeg skal ud og kigge på et sted og kan høre om hvor mange plaser der er... og høre hvad prisen er hvis man selv medbringer fodre...
    (jeg har MAGET høje krav til min opstaldning, så hvis jeg godkender det så er det godt smiley )

hved ikke om TS eller andre kunne være int. i det?

• #17   1. aug 2013 Jeg har heldigvis fundet et perfekt opstaldningssted i kalundborg hvor mine står nu, jeg bor nemlig i kalundborg. Det er ca 2 år siden at jeg søgte opstaldning ved landbrugsskolen, det var mens jeg gik på gymnasiet smiley

• #18   1. aug 2013 TeamNordhuset<3 det var da godt at høre smiley desværre er der lidt langt fra Høng til Kalundborg, ellers kunne det godt have interesse... smiley

• #19   1. aug 2013 Ja, der er et stykke vej, nu bor jeg så heldigvis selv i kalundborg og har 7,5km der ud smiley
    Det er bare perfekt, store lyse bokse, foldtid fra 8-19 vinter og døgn om sommeren, 3 pakker spåner pr måned, alt det wrap og halm den kan spise, solarie, vandbad, ridehus, 2 ridebaner, spring til rådighed, 1km til strand og en hyggelig lille tur rundt om foldene. Det er fuldpas, det eneste der ikke er med i prisen er foder også koster det 1200,- kunne ikke være mere perfekt smiley

• #20   1. aug 2013 det lyder som et lækket sted!! det eneste der vil kunne gære mig er døgnfold om sommeren da jeg rider stævner og skal bl.a. starte DM her den 10 og 11 august smiley

har nemlig planer om at starte EM til næste år smiley så her dur døgnfold ikke...

• #21   1. aug 2013 Nu er staldejer en super sød dame, og hvis man ellers er sød og passer sin hest og hjælper til med at lave hegn, eller give vand på folde eller lign. så begynder man også at skulle have noget at skulle have sagt. Så man burde godt kunne tale sig til at den kunne stå inde.
    Desværre så vil hun ikke have flere ind pt. fordi folk er dårlige til at komme og passe deres heste og overholde betaling osv.

Men ellers har jeg hørt godt om lykkebjerg i ruds vedby smiley

• #22   1. aug 2013 TeamNordhuset<3 Dahm det lyder billigt man er jo helt ærgerlig over at bo i Slagelse smiley

• #23   1. aug 2013 team hot zip: lige præcis! Det næsten sådan "Christas ord er lov" smiley

Jeg ved ikke helt hvor meget jeg skal bo på skolen, jeg kommer tilbage den 20 januar smiley
    Jeg har jo mine 3 heste. Og det sidste halve år har jeg taget toget til skole og hjem igen hver dag, ca. 1½ time hver vej. min heste står her hjemme smiley
    Men det første halve år på skolen nød jeg virkelig og det vil jeg ikke gå klip af! smiley
    Men hvis jeg finder ud af at jeg skal bo på skolen, så kunne jeg måske godt være intra i det smiley
    En af mine veninder fra skolen som også kommer fra Kalundborg og rider western skal vist nok være kost elev næste gang (også 20 januar) og ville også have sin hest opstaldet et andet sted end torntofte smiley måske kan hun være interesseret

• #24   1. aug 2013 Ja det er det også, også er det et super lækkert sted med kun 9 heste, hvor 3 af dem er mine xD

• #25   1. aug 2013 ja det kan jo også være at jeg læser vider, en gang til smiley så er jeg der også til januar smiley

men skal da nok lige skive om det er et sted jeg kan lide smiley

• #26   2. aug 2013 hehe det må du da meget gerne smiley

TS: Prøver ikke at skræmme dig væk fra Torntofte smiley fortæller dig bare hvad jeg og dem jeg kender har oplevet. Men jeg syntes at du skal prøve det smiley

Grundforløbet har helt klart været det bedste år i min liv! det var været helt fantastisk.
    Jeg syntes at landbrugsskolen er et helt fantastisk sted, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme tilbage, selvom det jo desværre ikke er alle der skal kommer tilbage smiley
    Glæd dig!
    Især til samsø turen! Den er lidt hård, og man er udmattet når man kommer hjem, men den er det hele værd! smiley

Hvis du ikke allerede har set lærene på gymnasiet, tør jeg godt love dig at du bliver lidt... tja chokeret smiley
    især hvis i skal have Erling til matematik, og det skal i nok smiley
    Men bare rolig, det er ikke så slemt som det ser ud til! smiley
    held og lykke med det!

• #27   2. aug 2013 grundforløbet er fedet smiley og samsø turen er bare fantastisk!! det er så hyggeligt at være på den tur smiley

• #28   5. aug 2013 nu har jeg været ude og kigge på opstaldning, og jeg kan rigtig godt lide det sted!

der er gode bokse og gode folde hvor de går 2-3 stykker pr fold.

der er en god ridebane og ridehus, der er også en springbane, som jeg ikke så da jeg ikke springer smiley

men alt i alt et godt sted, og jeg skal have min hyp der op og stå mens jeg er på skole smiley

prisen er 2400 for hest og 2050 for pony, de fodre med havre og vit, og de tildeler fodre (enten i automat(piller) eller 3 gange med müesli) der er ind og ud lukning samt strøelse(halm/træpiller) i prisen, man skal selv muge.

man kan selv medbringe fodre.

der er i måned opstaldning i depositum.

her er et link til annoncen http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=24&i=13671&t=13671

• #29   5. aug 2013 Det lyder jo rigtig godt smiley

Ved evt. hvor mange pladser der er når vi når januar? smiley
    det kan godt være at jeg ikke selv skal have nogen stående der, men jeg har jo nogle veninder som har hest smiley og de vil måske være interesseret

• #30   5. aug 2013 det kan jeg desværre ikke svare på... men der var ca. under halvt fyldt i stalden...
    det er nok best at kontakte Helle som har stedet og høre hende ad... smiley

• #31   5. aug 2013 okay smiley det er jo heller ikke til at vide hvor mange der kommer inden da smiley

nøøøøj hvor jeg savner skolen lige for tiden smiley det var da helt forfærdeligt!
    Er mega misundelig på alle dem der får lov at opleve det lige nu smiley hehe

TS:
    Hvilket nummer har det værelse du er kommet på? smiley
    Nummer 32 er super godt! smiley hehe det boede jeg på

• #32   5. aug 2013 savner også skolen smiley og jeg glæder mig til at starte igen smiley

jeg har hver gang boede på 2 sal. (ene værelse) nr. 16(mener jeg) og nr. 19 smiley sjovt man husker sådan noget smiley

Nanna, hvad skal du "starte" på når du kommer på skolen?

• #33   6. aug 2013 TeamNordhuset: Hvilken stand snakker du om her: "Jeg var og kigge på opstaldning der, men stalden var utæt og boksene "løse" så hvis hesten skubbede til boks væggen virkede boksen som om den var ved at vælte...
    Virkelig dårligt, jeg ville aldrig sætte min hest der.. "
    Altså jeg håber ikke du mener Torntofte, for den er helt ny, blev lavet i midten af '12 og er SÅ lækker. Indtilvidere er jeg super tilfreds. Nu har vi stået her siden søndag og han stives super godt. Boksene er stor og luftige, var helt rene da vi kom, staldgangen er altid fejet og der er god kvalitetsfoder smiley Og så er Christa altså ikke slem. Hun er bare en ældre hestedame. De er altid bestemte. smiley

• #34   6. aug 2013 Kan også sige, at jeg ikke kan forstå alt det i har skrevet, fordi hun ligger meget vægt på, at hestene skal have det godt og hvis ikke de han med deres foldmate, bliver de rykket, hvis ikke de kan med deres boksnabo kan de blive rykket, man kan sagtens have eget foder med (Dog uden afslag i opstaldningsprisen, men det er jo ofte en standard) og hun virker bare i det hele taget flink nok hende Christa smiley Så det er jo det stik modsatte af de i har nævnt i jeres historier... :S

• #35   6. aug 2013 Jeg snakker om den stald du snakker om, men det må være den gamle så, for det var i 11 jeg var ude og kigge:-)

• #36   6. aug 2013 sådan er det, jeg har godt nok måtte have nogle diskussioner med hende... ikke for at sige at jeg ikke kan lide hende, men vi er bare uenige om hvordan nogle af tingene skal forgå...

jeg synes der er for maget arbejde(staldvager) i at have sin hest der ude, især hvis man gerne vil læse, sådan var det især for mig, og særligt når man kommer der til hvor der er eksammer..

der var i en periode for mig hvor jeg havde staldvagt med 1 uges mellem rum... og så synes jeg prisen er for dyr i forhold til at det stort set er selv passerstald...

• #37   6. aug 2013 team: jeg skal på 1 hovedforløb smiley som EUX student

Som sagt, så er der nogle der er glade for at have deres hest der, andre er ikke smiley

I starten virker alt til at være i orden, men efterhånden som man falder mere og mere til, bliver det lige som lidt anderledes, det er i hvertfald min opfattelse af det.

Ja stalden der er vildt lækker smiley dog har taget været utæt, men mener at de har fået lavet det.

Jeg snakkede med en fodringskonsulent her i sidste uge mener jeg, og vi kom tilfældigvis ind på skolen. Hun har selv gået på landbrugsskole, dog for nogle år siden, men hun mener at uanset om det er i Høng eller Roskilde, er det ikke et godt sted at have hest.

Det kan godt være at det virker som om at Christa går meget op i at hesten trives og har det godt. Det gør hun sikkert også på visse punkter.
    Men jeg kan ikke mærke om en hest er halt når jeg rider den (ja, fejl fra min side, det må jeg så bare til at få rettet op på), og en dag efter skole, før jeg skulle hjem på weekend red jeg min hest nede på Torntofte.
    Christa og Iben (som selv har hest der og står for smådyrene) sad nede foran stalden og kigge på min og min hest der red.
    Ugen efter snakker jeg om smed med Christa og om at min hest ikke skal have smed (anden historie) og vi aftaler at min mor skal ringe til Christa.
    Da min mor så gør det, fortæller Christa MIN MOR at MIN hest er halt og jeg ikke bør ride den.
    Hvorfor f*ck kommer hun ikke og siger det til MIG imens jeg rider den i stedet for at vente flere dage og så sige det til min MOR?! ville hun virkelig hesten det godt?
    Siger det bare...

smiley

• #38   6. aug 2013 ja Nanna... kunne næsten ikke beskrive det beder smiley

har dog ikke selv oplevet at Christa har ringet til min mor..

• #39   6. aug 2013 hehe smiley jeg gad ikke at tage diskussionen med Christa, så jeg sagde at min mor ville ringe til hende, så ringede jeg til min mor og gav hende Christas telefon nummer og bad hende om at ringe til hende smiley

Jeg syntes bare at det virker som om, at tingene skal gå efter Christas hoved smiley hvis hun siger at der kommer smed, så skal hesten have smed, og så er det DEN smed du skal bruge. og hvis der kommer tandlæge, så skal hesten have tandlæge.

• #40   19. nov 2013 Nanna og TS - hvor længe skal i gå på skolen? smiley

• #41   19. nov 2013 Nu her når jeg kommer tilbage den 20 januar, skal jeg gå på 1 HF i 4 måneder smiley så det vil sige til den 20. juni smiley

• #42   20. nov 2013 Så skal vi gå sammen smiley

• #43   20. nov 2013 Nice smiley
    Jeg går på EUX linjen smiley gør du også det?

Jeg glæder mig til at komme tilbage smiley

• #44   20. nov 2013 Her er rigtig fedt, og Torntofte er faktisk rigtig fedt smiley Jeg nyder at være her! smiley
    Bare lige som en update smiley

• #45   20. nov 2013 Nej dog ikke, skal på den "almindelige" smiley

Er der en mere side hvor man kan løse noget mere om selve opstaldningen på Torbtofte? Jeg kan intet finde og vil gerne vide det ordentligt i stedet for en af de ansattes "jeg tror", og kan nemlig ikke finde noget smiley

• #46   23. nov 2013 Tror ikke der er noget sted man kan læse noget om det, men du kan da spørge mig? Så kan jeg finde svar til dig, eller kontakte Christa, hun skulle gerne vide det hele smiley Hvad er det du gerne vil vide? smiley

• #47   23. nov 2013 Hvordan foregår det med ud- og indlukning og fodring? Hvad koster det at have pony med? Og hvilket foder er med i prisen? smiley

• #48   26. nov 2013 Det koster 1625 kr om måneden for mig og der er halm, wrap, hø, foder og det hele med i prisen. Af foder der har de en Travo vitamin og mineral blanding, snittet græs(som lucerne), byg og havre, soyaskrå og roepiller. Min dv fungere super godt på det foder, trods jeg ikke helt var så begejstret for det til at starte med,da jeg kommer fra nogle gode og fyldige musli blandinger, til så kun at give vitamin, roepille og lucerne smiley Men det fungere super godt alligevel!

Vi har staldvagter alle hverdage og i weekenderne. Lige nu passer det med at vi er 8 pensionere, og vi er to på vagt af gangen, så vi skal have staldvag hver 4. uge. I den uge skal man så have vagt i hverdagene kun om eftermiddagen kl 16 efter skole mandag-fredag og så skal man lørdag og søndag have vag både morgen og aften. Det indebærer bare at man skal lukke heste ind og give krybbe- og grovfoder smiley Ikke så slemt smiley

• #49   26. nov 2013 Og i den weekend man så er på skolen fordi man har staldvagt, så er der gratis mad. Man skal altså ikke betale de 30 kr om dagen, hvis man bare går ned og siger til Gitte at man har staldvagt smiley

• #50   26. nov 2013 Og forresten, har lige set dit spørgsmål om hvor langtid jeg går her. Jeg skal gå her til Juni 2014 smiley I starter i februar ik? smiley Så kommer vi da til at gå sammen smiley

• #51   26. nov 2013 Nanna har lige set det du har skrevet mht til din hests halthed! Sikke da noget svineri!....
    Min hest var en analse halt på et tidspunkt da eg red den, og så sagde Iben til mig, at han var halt. Så hun siger det i hvert fald hvis hun ser det.... Men det er da noget underligt noget, at christa ikke siger noget til dig!!

• #52   26. nov 2013 Jeg går der lige nu sammen med Kia, og jeg kan slet ikke kende den Christa som jeg kender..
    Hvis der er nogen på torntofte der er lidt underlig, så er det fandme Iben! smiley

- Jeg har en ældre fjordhest med på 19, og han fungere også super godt på det foder der er, og sammen med de andre heste. Silas har meget dårlig hovkvalitet, men hans er sjovt nok blevet meget bedre af at han er kommet på torntofte trods at foldene ikke er de bedste, men sådan er det sku, når vi har haft en våd sommer og efterår. Du finder ikke én fold der ikke er lidt mudret eller gammel en gang imellem! Lev med det smiley

med hensyn til det med tandlæge, så står det trykt, sort på hvidt i kontrakten, at det er obligatorisk at hesten bliver hevet ind og tjekket og at du bliver informeret hvis der er noget glat! Så det er fandme noget pis at fyre af!

Synes virkelig ikke i snakker pænt om Christa, hun er simpelthen en sød, bestemt dame, men sådan er eller ældre heste kvinder sku!

• #53   26. nov 2013 ja jeg syntes også selv at det var virkelig underligt at hun ikke sagde at min hest var halt.

Line: det kan godt være at det der bliver skrevet om Christa ikke er så pænt som man kunne have håbet, men det er sandheden som jeg har oplevet den.

I den kontrakt som både jeg og mine veninde underskrev stod der INTET om at tandlæge var obligatorisk. Jeg har læst den kontrakt igennem flere gange, og jeg ved hvis det ville have stået der, jeg har den stadig liggende et sted, kan bare ikke lige huske hvor

• #54   27. nov 2013 Nanna du skriver:
    ..............
    der var en dag efter jeg havde flyttet min hest hjem hvor der skulle kommetandlæge. Og min veninde/roomie som også havde hest der, have udtrykkeligt sagt at hendes hest IKKE skulle have tandlæge.
    Da tandlægen så var der, modtog hun en sms fra christa om, at hendes hest havde korte tænder og der var også noget andet der var galt med de.
    Så har hun simpelthen hentet pigens hest ind fra folden og haft den tjekket selvom ejer sagde nej.
    Det er sgu da ikke i orden!
    ............
    Det kan godt være, at behandling ikke er obligatorisk, men det er undersøgelsen altså!, Jeg har lige kigget min kontrakt igennem, og der står:
    Mindst 2 gange årligt har vi en autoriseret hestetandlæge til at kontrollere samtlige heste i stalden. Denne service er obligatorisk, men gratis, og kan give hesteejeren et prej om hvorvidt hesten i sin mund har noget som er til gene og derved giver ubehag/smerte. (Skal hesten behandles koster dette kr. 1500 – 1800)

Så jo. Det er obligatorisk at alle helle så Torntofte skal tjekkes. Om ejer vil det eller ej, skal hesten tjekkes. Så er det jo bare op til ejer, om de vil gør noget ved hestens tandproblemer. smiley

• #55   27. nov 2013 Som Line skriver, er Christa altså ikke så slem. Jeg har det helt fint med hende. Jeg "elsker" bestemte hestedamer. Det er hvad jeg er vant til smiley Iben derimod.. Hehe

Og ja, Silas har virkelig gjort fremskridt imens han har stået på Torntofte! Han er blevet rigtig fin i sine hove smiley

Altså jeg har ikke så meget at sige, udover at Torntofte er virkelig godt for min hest. Også foderet. Og han har nogle fine foldkammerater og han hygger sig i hans store boks og luftige stald. Faciliteterne er gode og staldvagterne er bare nogetman må leve med. At man blive nødt til at bruge 1,5 time af sin tid alle eftermiddage hver 3.-4. uge.. Det må man altså bare leve med. Sådan er det at have hest opstaldet. Især når det ikke koster mere end det gør. 1600 kr for en boks og så mange fine faciliteter, er sku ikke dyrt! Det er billigt, så at man skal passe sin egen hest og andres lidt, det må man bare tage med, for det er helt i orden til den pris smiley

• #56   27. nov 2013 TS: fandt den kontrakt frem i dag, som jeg har underskrevet, som er magen til den min veninde underskrev. Jeg ved den er magen til, vi har nemlig kigget i hendes for at se om det stod at den skulle have tandlæge.
    Det gør der ikke
    De har vel lavet kontrakten om kunne jeg forestille mig, der stod også en masse ting i min, som ikke er helt up to date.

Desuden mener jeg stadig at det ikke er i orden at hente en hest ind til tandlæge, når ejer er uvidende omkring det.
    Jeg var i hvertfald blevet stjerne tosset hvis det var min hest.

Er da glad for at høre at dig og din hest har det godt der smiley det er jo super
    Det er også et super fedt sted, virkelig lækker stald, og super gode faciliteter og muligheder for hvad man kan lave med sin hest. Jeg var da også ked af at jeg ikke kunne have min der længere.

Syntes også at det er helt fair med staldvagterne og det, der var bare nogle personer der, da jeg var der, som jeg ikke havde det godt med at de skulle håndtere min hest...
    Men sådan er det jo

Kommentér på:
Høng Landbrugsskole - anyone?

Annonce