{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Ung arbejde {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Jeg bliver 15 her om 15 dage. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have et arbejde. Jeg arbejder allerede lidt som barnepige, men kunne godt tænke mig at arbejde i en butik. Ville helt vildt gerne stå ved kassen. Kan nemlig godt lide at snakke med andre menneske. Hvor ville i søge henne? Og har i nogen tip til hvordan jeg skal spørger når jeg kommer ned i butikken for at spørger om job?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ung arbejde
  • #1   4. aug 2013 Du skal være fyldt 16 for at arbejde i et supermarked. Og tro mig, kunder er kællinger. Arbejde i fakta i to år, far jeg var 16 til 18 og fik tilbud om at blive lukkeansvarlig bagefter. Jeg havde fået nok efter to år. Lønnen er lort og kunderne kan KUN brokke sig. Værste job- ever!

• #2   4. aug 2013 Gå på nogen af de nærliggende tanke, det er et godt ungdomsjob og de fleste steder er de super søde smiley

• #3   4. aug 2013 Ikke alle supermarkeder er det træls at arbejde.
    Jeg har arbejdet i Netto i to år nu, og har været rigtig glad for det! Skønne kollegaer, og faste kunder. Vi er så også en meget lille butik, og ja, vi kan da godt møde nogle man bare har lyst til at slå ihjel - specielt stressede mødre, gnavne gamle folk eller alkoholikere (dem har vi desværre mange af), men 3/4 af kunderne er altid glade og smiler, og småsnakker rigtig meget - SPECIELT hvis man som medarbejder smiler til dem også.
    At arbejde i et supermarked er kun nedern hvis man selv gør det til det, efter min mening...

Men ja, desværre er det 16 år før man kan komme i kassen... medmindre det fx er ved en lille lokal bager, har mange veninder der har stået der i en ung alder smiley

• #4   4. aug 2013 jeg har lige fået arbejde i super spar, og er rigtig glad for det, selvfølglig kan du komme ud for at der kommer sure kunder, og har der også oplevet en kunde bagtale mig bagefter men som regl er det rigtig hyggeligt specielt når nogen af de samme mennesker kommer og man lære dem at kende.

Kommentér på:
Ung arbejde

Annonce