{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Arbejde til ung pige på 18?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg er en frisk ung pige på 18 år, som søger et arbejde. Det skal være i stedet for at gå i skole, så det er ikke kun et fritidsarbejde jeg søger smiley Jeg søger noget indenfor dyreområdet, dvs. en hunde/kattepension eller en hestestald. En dyreforretning kunne også sagtens have interessere, blot jeg ikke vil komme til at stå alene i butikken lige de første par måneder smiley Lønnen behøver bestemt ikke at være høj, men dog vil jeg hellere ikke arbejde gratis. Arbejdet skal ligge et let tilgængeligt sted i nærheden af Holstebro og Aulum.

Jeg rider til daglig og har min egen unghest, som jeg lige har købt. Jeg har egen kat også, og har også håndteret krybdyr for, så det skræmmer mig ikke smiley Jeg elsker dyr, og jeg er en meget blid og tålmodig person, men samtidig elsker jeg også at lege med dyr og nusse og kæle. Jeg er i mod hård håndtering af dyr, dvs. slå dem hårdt og sparke og sådan.. Jeg kan sagtens sætte mig i respekt og er ikke bange for at gøre der, men jeg ønsker ikke at udøve hård magt over for nogen former for dyr. Min holdning er at dyrene skal være trygge ved en men også skal kende sin plads og respektere et nej og et ja, så det vil sige når de gør det rigtige skal de self. belønnes på den ene eller den anden måde. Jeg har altid fået af vide jeg er dygtig til at håndtere dyr, og det er også min helt store lidenskab. Jeg elsker dyr.

Puha, det blev lidt langt, men håber i vil komme med nogle forslag til hvor man evt. kunne søge eller hvis i selv mangler en hjælpende hånd smiley

Venlig hilsen Catalina Olesen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde til ung pige på 18??
Kommentér på:
Arbejde til ung pige på 18??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce