{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Skavsår.... {{forumTopicSubject}}

Hejsa i skøønne piwer....
Er det mig som sidder forkert, eller er min sadel for stor, idag efter endt ridetime, har jeg store skav mærker på indvendig side af knæ samt mellem mine baller.... det gør jo herre niller naller, og ska starte stævne på fredag, så hva plejer i folkens at gøre hvis i har samme problem?..... KOM FRISK med gode indput.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skavsår....
  • #1   5. aug 2013 kan være varmen, tør det godt og smør med zinksalve. Det plejer at hjælpe

• #2   5. aug 2013 kan også være syningen på dine ridebukser

• #3   5. aug 2013 Det kan også være dine bukser. Hvis dine bukser kan danne folder, så kan det virkelig nappe og skarve.

Jeg har bedst erfaring med at ride i bukser der er helt tætsiddende ved låret eller mine arbejdsbukser med meget løse ben. Er det bare lidt løst (så det danner små folder), så kan det komme til at gøre avs. Stift fuldskind på ridebukser kan have samme effekt. Mine gamle ridebukser skulle nulres på skindet efter vask, så de blev lidt bløde igen. Ellers kunne de skarve på knæet.
    Og så har der engang været en meget underholdende tråd på Heste-Nettet om netop undertøj til ridebrug. Det kan altså også være et problem. Men nok ikke ved knæerne smiley

Kommentér på:
Skavsår....

Annonce