{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring af udstyr
  • #2   6. aug 2013 i vaske maskinen, dog får dæknerne oftes en tur med højtrykrenser først

• #3   6. aug 2013 Vaskemaskinen

• #4   6. aug 2013 Rebecca

Ja, det er jo lige det. Min mor vil ikke smide det i vaskemaskinen, hvis det er fyldt med mudder eller masser af hestehår hvilket det jo altid er.. smiley

• #5   6. aug 2013 Vaskemaskinen smiley
    Dækkener sendes til en, som kan vaske dem (det er vores maskine ikke god nok til, hehe)

• Gitte
    Gitte Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 144
    #9   6. aug 2013 Hvis der er meget mudder eller hestehår på, kan man jo lige børste det af med en stiv børste smiley Mudder og hestehår kan jeg sagtens forstå, din mor ikke vil have i vaskemaskinen, for det ødelægger maskinen på sigt. Jeg børster selv tingene rigtig godt af, så der ikke er hår og snavs tilbage, og derefter kommer de i vaskemaskinen.

Dækkener kan man sjældent vaske selv (medmindre det er tynde dækkener såsom fleecedækkener), for de er for store til at kunne vaskes i en almindelig vaskemaskine. De skal vaskes professionelt på f.eks. et renseri eller i en industrivaskemaskine.

Alternativt må du lægge dine ting (gamacher, underlag osv.) i blød i en balje vand tilsat vaskemiddel. Du skal dog stadig børste tingene nogenlunde rene først. Og husk at skylle MEGET grundigt bagefter, så der ikke sidder vaskemiddel tilbage i tingene.

• #10   6. aug 2013 Det ved jeg ikke. smiley Jeg vil bare gerne høre om der er nogen som har nogle andre metoder end en vaskemaskine som fungerer.

• #11   6. aug 2013 Gitte J

Tak for et lidt mere brugbart svar smiley Det vil jeg da helt bestemt prøve, men synes det er utrolig svært at få hestehår af, der har siddet længe.

• #12   6. aug 2013 Jeg vasker meget sjældent mit udstyr, børster det derimod ofte. En magic brush er god til alt, men en god stiv/grov børste er super til at fjerne hår fra underlag og dækkener smiley

• #13   6. aug 2013 Tak, vil jeg prøve smiley

• #14   6. aug 2013 Jeg plejer bare at spule gamacher og underlag godt og så gnubbe det værste sved, mudder og hår af med en børste.

• #15   6. aug 2013 Jeg tager nogen gange en balje med lunkent vand i og evt noget alm vaskemiddel, og så svupper jeg det rundt dernede i, gamacher og klokker sammen og underlag for sig:) strigler har også godt af en tur i en spand vand ind imellem, og så lægger jeg dem til tørre i solen. Hvis du hænger underlag op udenfor så vend dem med indersiden ud ad, så de ikke falmer smiley

• #16   6. aug 2013 Vi har heldigvis vaskemaskine og tørretumbler ude i stalden til fri afbenyttelse smiley For kan godt forstå at folk ikke vil vaske i deres private vaskemaskine - jeg ville i hvert fald ikke..

• #17   6. aug 2013 Gamacher skal bare i en spand med varm sæbevand smiley Så kan du børste dem med en stivbørste og så hænge dem til tørre smiley
    Jeg børster ALTID hår af underlad og diverse. Det kan ødelægge en vaskemaskine.. Dækkener sender vi til dækkenvask sammen med nogle andre piger smiley
    Bandager smider jeg i vaskemaskinen efter at jeg har skyllet dem smiley Du kan jo bare gøre det samme som med gamacherne ellers smiley

Kommentér på:
Rengøring af udstyr

Annonce