{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Hov Bylder {{forumTopicSubject}}

ja nu får jeg endelig tid til at komme online igen smiley

i Onsdags, da jeg lukkede isabella ud, kunne jeg godt mærke at hun haltede lidt, men jeg troede at det var fordi vi gik på grus.

da hun så skulle ind senere, haltede hun helt vildt. så jeg tog hende ud i longe, for at se hvilket ben det var.

det så ud som om det kom fa højre knæ, og jeg kontaktede strks min dyrlæge (har hans privat nr, så jeg spurgte ham bare hvad han synes)

hun havde 38.8 i feder, så han synes jeg skulle ringe til dyrlæge vagten, da han ikke måtte rykke ud når han ikke havde vagt..

den dyrlæge som var på vagt var tilfældigvis bange for heste, og synes bestemt ikke der var nogen grund til at hun skulle køre SÅ langt for at give min hest merte stillende...


Isabella skulle så have smed torsdag. og jeg havde ringet til dyrlægen framorgenen af, da det slet ikke var blevet bedre.

smeden kunne se bare på den måde hun haltede, at det var en hov byld, og fik den lokaliseret. så sagde han at jeg godt kunne afbestille dyrlægen, men dte gjorde jeg heldigvis ikke.

for han kunne ikke få lov at røre ved det overhovedet. dyrlægen gav hende så først en ordentlig omgang smertestillende, men det hjalp ike, det gjorde stadig vildt ond på hende, og smeden kunne ikke få lov. så hun måtte jo også halvvejs bedøves.. og SÅ kune smeden endelig få lov til at få hul på den LILLE byld, og atter ligge sko på hende (hun har lige fået dem af)


så hele min jul har gået med at have hendes hov i blød 3 gange dagligt i en hlav time, + gå ture med hende da hun ikke måtte komme på fold i 4 dage, og så give hende medicin mod betændelse...

puhada det har været en DYR jul smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hov Bylder
  • #1   26. dec 2006 hej
    min hest havde kolik her til morgen.
    hun havde forstoppelse i stor tarmen og hun havde det rigtig skidt. så i to timer var dyrlægen her og behandel hende og nu har hun det heldig vis bedre, men er stadig på smerte stilende.
    så jo det skal nok blive dyrt, men min lille musse har det bedre og det er det der betyder noget for mig.
    håber at det går bedre med din hest
    mvh louise


  • #2   26. dec 2006 Held og lykke til jer begge.
    En trist historie her midt i julen (:


Kommentér på:
Hov Bylder

Annonce