{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Spat i begge bagben. {{forumTopicSubject}}

Vi står nu i en rigtig træls situation med en pony som har spat i venstre bagben og er påbegyndt i højre også.. Så det vil så sige at nu kan vi ikke sælge ham som ridehest, som var planen, da vi skulle bruge pengene på min nye pony.. Sagen er så det at vi har haft 3 dyrelæger ud og de siger hver i sær noget forskelligt og vi har snakket med en masse om det, og vi er simpelthen blevet så forvirret, da folk siger noget forskelligt. Han halter ikke hver dag, han trækker på dem engang imellem og det kommer og går jo. Han viser ingen tegn på smerter på folden og staldgangen og i ridningen udover når han selvfølgelig halter/trækker på bagbenene, det er jo tegn på at det gør ondt. Hvad er jeres mening? Vil han kunne bruges til hygge/skovturs hest? Vil det være synd? Selvfølgelig er det synd hvis han har ondt, så er det bedste jo aflivning. Jeg mener bare han skal have lov til at have en chance vis han altså kan bruges til det..
Jeg synes jo det ville være synd at "skrotte" ham BARE fordi han ikke kan bruges til konkurrencer.

Det skal lige siges at han er 9 år og er lidt sent tilredet og er lidt nervøs anlagt, men der er absolut intet ondt i ham.

Håber der er nogen derude som kan hjælpe os, eller komme med nogle gode råd. Eller om der evt er nogen er jer der selv har stået i den situation ?:-)

Undskyld det blev lidt langt..
Mvh Rebecca.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spat i begge bagben.
Kommentér på:
Spat i begge bagben.

Annonce