{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

Blue hors ventilator + blue hors fresh taste {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley ville høre om, hvordan jeres erfaringer er med blue hors ventilator og blue hors fresh taste? Hjælper det til heste med allergi (støvallergi), når man rider, så hesten ikke begynder at hoste, og når den står inde i stalden? (Kronisk hoste)

Og ved i så om de to produkter kan bruges sammen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blue hors ventilator + blue hors fresh taste
  • #1   25. aug 2013 Jeg bruger ventilator på min, han får det i lidt foder inden vi rider. Han får det dog kun i vinterhalvåret hvor han står meget inde.
    Det fungere fint for mig. Jeg bruger dog også urter med lungebesvær samtidig:)

Jeg ved ikke om det hjælper hvis hesten hoster rigtig meget. Min hoster kun lidt engang imellem.

• #2   25. aug 2013 Jeg havde en hest med støvallergi og selvom man bruger spåner og fejer osv er der jo altid lidt støv i stalden smiley så jeg brugte ventilator og det virkede bare super super godt! Kan klart anbefale det smiley

• #3   25. aug 2013 Kan kun fortælle godt om Blue Hors Ventilator smiley Jeg brugte det til min pony om vinteren hvor han på et tidspunkt fik slem hoste, og det virkede overraskende godt!

• #4   25. aug 2013 Det lyder virkelig godt smiley JGR, ja det er der desværre, men flytter til nyt sted, for at se om det blive bedre smiley vi har gode og dårlige dage, men vil helt sikkert prøve ventilator smiley glæder mig til at se om ventilator virker på min dejlige hest smiley

Tak for svarene piger smiley

Kommentér på:
Blue hors ventilator + blue hors fresh taste

Annonce