{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

Pris på min hest?? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Skriver for at høre Jeres mening om, hvad der vil være rimeligt at tage for min bette hest, når han skal sælges om et lille års tid.

Lidt info:
Vallak
DSP (bordeaux pas, men vokset over mål)
156 cm forventes
Fra april 2010 (altså 4 år, når han skal sælges)
Se evt. billeder på min profil "DSP Rafinik"

Når han skal sælges, forventer jeg, at han kan følgende:
Kan rides og styrbar i skridt, trav og galop
Kan lave tilbagetrædning, forpartsvendinger, bagbartsvendinger
Er rigtig nem på staldgangen og nem at løfte hove på
Kan rides på tur sammen med andre og evt. også alene


Han er en MEGET omgængelig, rolig og nysgerrig hest. Kan forestille mig, at han vil egne sig super godt til kone-/begynderhest, når han bliver nogle år ældre.

Han er passet med smed, vaccination, ormekur.


Give a shot, hvad tror du, jeg vil kunne hente hjem for sådan en lille herlighed?

Jeg har selv mit eget bud på det, men venter lige lidt med at lufte det, indtil I har ytret Jer.

Venlig hilsen Camilla

Ps. Er klar over at billedet er ringe, men det var det eneste, jeg havde liggende på computeren. Han er super køn i virkeligheden!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på min hest??
  • #1   26. aug 2013 omkring 15000 smiley

  • #3   26. aug 2013 som du selv skriver så er billedet íkk noget værd li i denne sammenhæng.... ud fra teksten vil jeg skyde på omkring 10.000 kr... max... hvis man finder de rigtige købere... det er udelukkende hans mål der gør prisen falder, da han rent stævne messigt ikk har den rigtige højde smiley

  • #5   26. aug 2013 Jeg synes det er svært at svare på især fordi det jo først er om et lille års tid, som du skriver. Det er slet ikke til at vide hvordan priserne er til den tid - de kan være gået op eller ned og et år er jo ret lang tid smiley

    Men, hvis det var NU, så ville jeg skyde på ca. 10000-15000, med mulighed for forhandling. Du kan risikere at den rette køber er der og vil give det du forlanger, men du kan også være uheldig og der ikke er en køber til lige denne her. Billedet er rigtig svært at dømme ud fra, det "sælger" ham ikke rigtig.


  • #6   26. aug 2013 Det kommer jo rigtig meget an på hvordan markedet er om et års tid. smiley
    Efterspørgselen ændrer sig hele tiden, og prisen følger jo automatisk med.


  • #7   26. aug 2013 Ud fra nuværende priser vil den ligge omkring de 12-15.000,- den har en super upraktisk højde, da den jo ikke længere holder ponymål, men ej heller er en særlig stor hest.

    Der findes naturligvis små ryttere der gerne vil ha en lille hest men det er ikke den højde med mest salg i desværre.


  • #9   26. aug 2013 Gud hvor er han smuk:i
    Syntes det er lidt svært med prisen:i

    Må man have lov at spørge om grunden til salg?


  • #10   26. aug 2013 Tak for de mange bud.

    Mine tanker ligger også omkring de 15.000-20.000, når han er blevet 4.

    Benedicte: Mange tak! Det kan du tro. Jeg købte ham her i juli måned med henblik på at arbejde med ham her det næste års tid og ride ham til, mens jeg går i 3.g. Jeg vil så sælge ham igen til den tid. Så han er et lille "projekt" jeg har gang i. smiley


  • #11   26. aug 2013 Oka:D
    Kan være det kunne være noget for mig nemlig;i
    Min hest skal stå i et år og vi ved derefter om hun bliver ridehest igen, hvis hun gør er det self. ikke, men hvis ikke vil jeg nok gerne ud og købe en ny, men vil have en ung, og ham her er da bare for fin:i


  • #12   26. aug 2013 Han er super nemlig super fin! Hvor bor du henne i Nordjylland? Hvis det er, må du gerne komme og se på ham. Han står ved Hals.

  • #14   26. aug 2013 Jeg bor på mors:D
    Vil helst ikke ud og kigge på købe hest nu, da jeg jo virkelig håber min hoppe bliver klar igen, og jeg i første omgang er ved at forsøge om jeg kan finde en at låne et års tid, da jeg begynder at savne ridningen lidt:i Der er bare ikke rigtig nogle at låne:S


  • #15   26. aug 2013 Nå okay. smiley Jeg tænkte bare, at hvis du boede tæt på, kunne du jo lige så godt se dyret, hvis du havde lyst.

    Håber din hoppe bliver god igen og at du finder dig en lånehest. Men du har ret, det er lidt svært at finde låneheste lige nu smiley


  • #16   26. aug 2013 Det har du ret i smiley
    Ja jeg går bare og krydser fingre!!!
    Nej og finder man endelig en der kunne være noget er den enten udlånt, kan ikke flyttes eller sådan et eller andet:S


Kommentér på:
Pris på min hest??

Annonce