{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Pris på min pony? {{forumTopicSubject}}

Hej
Da vores pony snart skal sættes tilsalg kunne jeg godt tænke ig at vide hvad folk tænker hun kan koste.

Hest: La Bella
Alder: 10
Højde: 126 (3´er pony)

Welsh pony med rødt pas efter eagel eye

Bella ligger i springning stabilt i LB´erne og er påbegyndt LA´erne. Kun startet disse klasser grundet rytters erfaring.
Til træning med mere øvet rytter springer hun let MB-MA højde.
Sød pony med rødt pas.
Går lige i trailer og er ikke bange for trafik
Kan rides alene og med andre.
Aldrig bukket eller stejlet, eller på andre måder været dum.
Kan finde på at nappe ud efter en når hun er i brunst, dog skal hun bare have af vide hun ikke må det.
Har i 2017 deltaget i Danmarks Cup hvor den havde rosetter med hjem
Tog en 2. plads med hjem til sit første distrikstævne
Kun redet seriøst og konkurrencetrænet siden sommeren 2016

Hvad mener i hun er værd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på min pony?
  • #1   14. feb 2018 Pyha det er så svært sådan noget smiley
    Og jeg har slet ikke forstand på det!

    Men tænker omkring de 20000-25000 uden udstyr smiley
    Hun har jo fine resultater og virker som en stabil pony, yderligere er hun hoppe og vil evt kunne blive avlet på smiley


  • #2   14. feb 2018 Jeg vil gætte 30-35.000.kr fordi små ponyer med den kapacitet er mangelvare. Det er lidt mere almindelig med 1'er ponyer. smiley

    Mvh TT


  • #4   15. feb 2018 Jeg tænker en 25-30 stykker, fordi at ordenlige kat 3 ponyer er en mangelvare. Hvis I kan få den startet i MB stiger prisen. Så viser den at den har kapaciteten.

  • #5   17. feb 2018 Umiddelbart er den 30.000-40.000 kr værd. Både fordi den er en kapacitet meget få 3'er ponyer har. Men også fordi den kan være potentiel avlshoppe senere hen.

  • #6   18. feb 2018 Jeg synes, at du skal på din annonce sætte en højere pris end du regner med at få for den. Når man allerede er ude og betale over 25-30 tusind kr er det ikke de fem, der gør den store forskel, men om du synes køberen er god nok til hesten. Fx:Hvis du sætter den lidt højere måske de der 40000, men skriver at prisen er til forhandling for den rette, ved køberen, at de er oppe i den prisklasse. Så skal du måske regne med at få ca 30000 for det, og i skal jo også forhandle udstyr, men det har jo intet med hestens pris at gøre.

Kommentér på:
Pris på min pony?

Annonce