{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
260 visninger | Oprettet:

Ny Lærer - jeg bliver SINDSYG!!! {{forumTopicSubject}}

Har fået nyt skema til det næste halve år - det bliver et MEGET langt halvt år!!
Skal have 21 lektioner (af 60 min)

mandag:
Matematik (B)
Biologi (A)
Samfundsfag (B)
Historie (A)
Tysk (B)

Tirsdag:
Møder til anden time, men det passer "selvfølig" ikke med bussen, så er på skolen 7:45, og min første time starter kl 9:00
Tysk (B)
Engelsk (A)
Biologi (A)
Billedkunst (C)

Onsdag:
Møder atter til anden time
Engelsk (A)
Matematik (B)
Billedkunst (C)
skal vente 1time og 5 min på bussen

Torsdag:
møder til igen til anden time
Tysk (B)
Biologi (A)
Dansk (A)
Idræt (C)

fredag:
Samfundsfag (B)
Dansk (A)
Tysk (B)
Historie (A)
Biologi (A)

Skal have 21 timer, har fri 13:50 de 4 af dagene, hvor jeg venter 10-20 min på bussen

Jeg skal ikke have ret mange timer - men problemet er, at min nye biologilærer, er for latterlig og gammeldags, og jeg skal have ham i 2½ år!!! 4 timer X 100 uger = AAArgh jeg bliver NEGATIVT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Lærer - jeg bliver SINDSYG!!!
  • #2   29. dec 2006 Helt enig med MFMF !

• #3   29. dec 2006 det eneste jeg er træt at, eralt den vente tid jeg har - jeg venter ca 8 timer på de 5 dage - hader spiltid

• #4   29. dec 2006 samt jeg skal være den værste lærer til mit ynglings fag - 4 timer om ugen i 2½ år!

• #5   29. dec 2006 haha vores biologi lære er så kedelig at du slet ikke vil tro mig! Hun leste JULEFORTÆLLINGER for os!!! og vi er altså 17 år!! Og hun leste dem med STOR inlevelse, det var helt pinligt.. Jeg har hende også i kemi... heldige mig 6 timer i ugen dette år og 10 timer næste om jeg ik får en annen lærer...
    Det sjoveste var når hun havde sådane enkeltsamtaler med hende fo der fortalte jeg hende at ingen af os kunne li' hendes undervisning haha og hun forstod mig sgu... fuck det var mega grineren... Og på prøven vi havde efter det gik jeg faktisk op TO karaktere.... trer hun er lidt bange for mig (6)
    Tiril R

• #6   29. dec 2006 ham vi havde det sidste halve år, er den fedste lærer der findes

• #7   29. dec 2006 pyha det der er da ingenting!
    min første uge lyder således:
    Onsdag:
    Samf (A)
    Samf (A)
    Tysk (B)
    Tysk (B)
    Naturvidenskab (C)
    Naturvidenskab (C)
    Naturvidenskab (C)

Torsdag:
    Religion (B)
    Religion (B)
    Engelsk (A)
    Religion (B)
    Dansk (A)
    Tysk (B)
    Tysk (B)

Fredag:
    AT (C)
    AT (C)
    Dansk (A)
    Dansk (A)
    Dansk (A)
    Engelsk (A)
    Engelsk (A)

og det er kun den første uge! mit skema ændrer sig i løbet af en uge, men sjældent vi får tidligt fri eller skal møde sent.. smiley
    Desuden har vi så også somregl ca 5 afleveringer om ugen!! + lektier..

• #9   29. dec 2006 hellere have mange timer i 1G - og få i 2 og 3 g, her i første G, laver man sq ikke en skid! eller det gør vi i hverfald ikke

men det værste er stadig at vi skal have gert i så mange timer

• #10   29. dec 2006 Anne Mette M
    hvor gå du henne

• #11   29. dec 2006 MFMF!: det er hvad niveau du har faget på. A er det højeste, så er det b og til sidst C.

Da jeg gik i 1g lavede vi nu også meget.. smiley men er blevet endnu værre her i 2g. lige her op til jul havde vi 7 afleveringer på EN UGE! det er vildt. der var også flere der blev nød til at blive hjemme for at kunne nå det!! heldigvis er det værste vist overstået nu.:!

• #12   29. dec 2006 A = a nieavusfag =skal have dem i 3 år
    B = skal have det i 2 år
    C = skal have det i 1 år

• #13   29. dec 2006 Line V: Jeg går på et lille gymnasium der hedder Dronninglund Gymnasium.. det er hyggelig, men hårdt.. smiley

• #14   29. dec 2006 ja det kan jeg høre

• #15   29. dec 2006 Ja men jeg har nu aldrig haft det så hyggeligt på en skole som jeg har der.. der er et kanont sammenhold, som nok også er skyld i at jeg stadig hænger i..

• #16   29. dec 2006 Min fysik lærer. ! HAN er gammeldags. Vi ska være i "de hellige haller" som han kalder det.. Præcis når det ringer ind. Ellers bliver vi sendt over i klassen .!.

• #17   29. dec 2006 Nogen der vil se mit skema den første måned af det nye år.

Mandag
    08:00-10:30
    Matematik
    (normalt med liniefag(fysik/kemi fra 11-14)

Tirsdag
    08:00-10:30
    Krist-Liv

Onsdag
    (normalt med liniefag(fysik/kemi fra 08-10:30)
    12:30-15:00
    SIS

Torsdag
    11:00-14:00
    Matematik

Fredag
    11-14:00
    Pædagogik

Jeg skal først have fysik/kemi igen til februar...

• #18   30. dec 2006 KUSK - De siger, at hun er tosset .

Det kan godt være reglerne er lavet om...

men man skal ikke nødvendigvis have fagene i 3 år fordi man har det på A-niveau. Eller jo, det skal man, men man har det ikke nødvendigvis på A-niveau i tre år.

Ihvertfald har jeg et 2-årigt A-niveau i matematik, og der var nogen fra min klasse der havde et etårigt A-niveau.

Kommentér på:
Ny Lærer - jeg bliver SINDSYG!!!

Annonce