794 visninger
|
Oprettet:
Dækken til min fjordhest {{forumTopicSubject}}
Hej Hg!
Ja, som overskriften siger kunne jeg godt tænke mig at få en form for uldtæppe eller regndækken han kunne have på når jeg gik tur med ham i regnvejr..
Problemet er at det er første gang jeg har hest så ved ikke helt hvad jeg skal gøre med hensyn til dækken, men han har aldrig haft dækken på før, men ville bare gerne have et uldtæppe eller noget, som jeg også kunne bruge til skridttæpe her til vinter
Også er jeg også i tvivl om str, min veninde har en fjordbolle der er fra samme stutteri som Silas, og som minder utrolig meget om Silas, og hun bruger 125
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Hvorfor skal han have noget på når i går tur, hvis hesten ikke har noget på når den er på folden ? :o). Det er jo ikke anerledes og få regn når i er på tur, end på fold.
Hvis hesten ikke har dækken på, så behøves du ikke andet end et fleece eller uldtæppe til når det bliver rigtigt koldt og hesten er gennemsvedt, så skridter du af med det tæppe på.
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 439
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 468
mål ham fra manken og ned til halen og se hvad målet siger for at få den rigtige størrelse
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 602
Min gamle fjordhest brugte 135.
Mål fra manke til hale som de andre siger og så lig et par centimeter til hvis du vil have den skal gå lidt ud over, det er det mest sikre.
jan 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 145
Dækken til min fjordhest