{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

LUKAS- Den farlige spandedræber!!!! {{forumTopicSubject}}

Lukas er meget farlig. Det siger han, og han hvisker ikke, så det må jo være sandt nok.

Han har lige underholdt mig med en af hans meget fantastiske eventyr(ja, den hest oplever forfærdeligt meget, arme dyr)

Han har været lidt tilbageholden med denne historie, da han var bange for at skræmme alle væk. Han har jo allerede dræbt Lisen og Lisen II fik meget hård medfart da hun red på ham sidst, så hende efterlod vi på ridebanen så hun kunne tænke over tingenene.

Men for to måneder siden skete der noget i hans boks. Jeg havde om eftermiddagen stolt hængt den nyindkøbte spand ind i boksen med hans betfor. Den var RIGTIG flot, den skinnede og man kunne se sig selv i den.

Lukas kommer så ind for at godkende boksen, og han er lidt mistænkelig over for den meget strålende spand.

Jeg smutter hjem, og mulen får fred for natten.
Da jeg kommer der ud igen, hænger spanden fint, MEN....
Den var flækket hele tre steder.

Jeg tager Lukas ind fra folden og tvinger ham igennem et længere forhør med blændende lamper og stødhegn, men han kender INTET til sagen. Det måtte bestemt være en anden hest der havde ødelagt spanden.

Jeg har så længe gået og set surt på den møgspand som bare gik i stykker helt af sig selv.

Idag da Lukas så mig kom han træskende hen til mig og skulle fortælle mig noget.

"Mor," råbte han"den flotte nye, store spand med gulerødder er rigtig god."
Mig: "Det var heldigt Lukas."
Lukas:"Ja. Den overfaldte mig slet ikke som den anden!"
Mig: "Jeg synes du sagde at du ikke kendte noget til den spands død???"
Lukas: "Sagde jeg spand? jeg mente krybbe!"
Mig: "Lukas, jeg gider ikke hører på hvordan krybben på mystisk vis spiser alt dit foder igen!"
Lukas: "Jamen, det passer."
Mig: "Fortæl mig nu bare hvad du gjorde ved den spand. Hvem ved, måske er der en godbid til dig."
Lukas: "Nu skal du bare hører..."

Og så fortalte Lukas mig om hvordan han fredeligt havde stået og spist sine gulerødder, da spanden var hoppet på ham. Efter at Lukas havde forsvaret sig med sine meget berømte koratespark og kattekickflip, blev den dig skræmt væk. Efter lidt tid gik det op for Lukas at der var mad i spanden.

Lukas: "Øh, spand. Må jeg ikke spise det der er i dig?"
Spanden: "Hvad tror du selv, dit firbenede, langørede kræ! Det er MIT, MIT ALENE, MUHAHAHA!!!"
Lukas: "Jeg advarerer dig! Giv mig det, eller jeg..."
Spanden: "Du hvad? Puster og pruster så jeg vælter om kuld? Jeg har hørt de æselskrud du kommer med, dig er der ikke meget luft i."
Lukas:" Hijah(og en masse andet koratesprog)"
Spanden: "Åh, nej. En ko forklædt som hest"

Nu skete der så det at Lukas måtte ty til ekstremerne. Der var kun én ting at gøre. Med et bestemt pres med rumpen bakkede han resolut ind i den flotte spand, så den sprak.

Så her er forklaringen.

Husk, giv ikke jeres hest en fræk og talende spand, og da slet ikke en der kan finde på hvad som helst!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LUKAS- Den farlige spandedræber!!!!
Kommentér på:
LUKAS- Den farlige spandedræber!!!!

Annonce