{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Islænder sadel? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Jeg har netop købt min første islænder (Hurra!)

Jeg har redet mange islænder, men har aldrig haft min egen, så ved derfor ikke noget om sadlerne.

Min nye hest er relativt spinkel af bygning og "lang" i ryggen.
Mit budget hedder 5.000 kroner til brugt sadel eller ny sadel.

Hvad skal jeg gå efter og hvad skal jeg undgå?

Mvh. Dorte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænder sadel?
  • #3   6. okt 2013 Ved ikke hvilken størrelse kopjern. Min bagdel er vist helt normal, haha, plejer at ride i en 17".

    Ja en sadelmager er nok det bedste bud smiley

    Men tænker lidt på hvilke mærker man kan få til den pris, som samtidig er kendt for at være gode smiley


  • #4   6. okt 2013 Jeg har en brugt topreiter tilsalg, den har lagt godt på stort set alle de heste jeg har lagt den på. En ny sadel bliver nok svær at finde i det prisleje hvis den skal være i en ok kvalitet.

  • #5   6. okt 2013 Kan anbefale barefoot sadlerne, hvis altså du kunne være intra i bomløs sadel :). Jeg bruger barefoot til mine islændere og de findes i forskellige prisklasse efter materiale og hvilken form den skal have smiley

  • #8   6. okt 2013 Vil også anbefale dig at købe en brugt, så får du mest for pengene og i den pris klasse du er vil anbefale en karlslund eller en bates, men få en ud, der har flere modeller med ud til dig så du kan prøve dem, eller finde nogle i dit område du kan prøve inden køb smiley

Kommentér på:
Islænder sadel?

Annonce