2. aug 2013 Følger: 57 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.691
Glædes indlæg! Første gåtur ved vej! <3 {{forumTopicSubject}}
Ja nu har jeg prøvet at lade vær hele dagen men jeg kan ikke
Alle skal vide hvor glad jeg er for idag!
Jeg startede med at gå lidt med Osie også fik jeg min mor med på at vi skulle gå ved vej, hun gik lidt frem og tilbage mens der kom nogle biler og han var bare KOLD med stort K. Så prøvede jeg hvor min mor holdte i enden og stadig kold. Tilsidst kunne jeg nemt trække ham selv, selv da der kom en bus forbi.
Derefter trænede vi lidt dressur fra jorden (som stadig holdes i skridt da traven skal der trænes meget på)
Forresten hvad tror i en bedst til tur en dressur eller springpisk? (Jeg slår IKKE jeg røre ham ikke engang han har bare lært signalerne med en pisk) For dressur pisken er hans ''energi'' (øgning) signal klart bedst men med Springpisken er hans dreje signaler bedere.
Stop er ca. det samme med begge
Ville bare ud med det
Det har jo bare været en super dag hvad har i ellers lavet af fantastiske ting.
aug 2011
Følger: 95 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.160
Vil anbefale en springpisk Til tur ridning, den er nemmere at håndtere synes jeg selv
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.792
jeg ville øve uden piske..
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.691
Det er så kun gå tur (ingen ridning fordi han jo er 95 cm og er 2
aug 2013
min træning er med pisk og det fungere bare perfekt har jo kun lært ham signalerne fra pisken (fx. et drej der vifter jeg med pisken han bliver bare total forvirret over jeg vifter med en hånd)
aug 2013
Idag gik mig og en veinde med ponyerne (jeg tog Osie hend med Vito som ALDRIG har været på tur) og begge 2 det bare skide flot! Du var ligeglade med alt lige fra en lille fiat til stor lastbil. Er simpelthen så glad over især Vito det syntes jeg altså er skideflot det eneste han gjorde var at være noget hingstet og vrinske helt vildt ved naboens heste men det var det eneste han var SÅ dygtig.
Vis ejg kan nå det vil jeg gå tur med Osie ALENE
Glædes indlæg! Første gåtur ved vej! <3