{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Klippe, hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hvornår ville i klippe?

Jeg er ved at blive hys over vejret. Min DV kan fint vente, hans pels er godt tynd endnu. Men ponyen har sin fjordheste pels allerede.

Men når jeg klipper, smider jeg altid det tykkeste dækken på med det samme bag efter. Derfor er det jo lidt noget møg når man så en dag som i dag pludselig her 17 grader og dyret skal gå med 300g.

Så nogen der ved hvornår det er slut med de op og ned grader? Hvornår klipper i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klippe, hvornår?
  • #3   8. okt 2013 Jeg klippede for knapt en uge siden, da jeg simpelthen ikke gider det der med at han er så våd efter træning, at han er umulig at få tør efterfølgende.
    Han går med 150g.

• #4   8. okt 2013 Mine er klippet smiley Min DV har et rambo duo, så der kan jeg gradvist give mere og mere på i gram - han går med 200 grams nu. Han får på, helt op til 500 gr/ 700 gr. når vinteren er hårdest smiley
    Min pony går med 250 gr., og ryger op på 350 næste gang, og derefter 400 gr smiley

• #6   8. okt 2013
    300 g i det gode vejr med solskin er i overkanten ( 15-18 grader ) min der ikke er klippet, men ingen pels har og har regn med fleece er på nippet til og have det for varmt der... Så hvis det skal smides på bagefter ville jeg ikke klippe før det blev 5 grader eller under og der går nok lige en måneds tid, før det ligger der stabilt.

• #7   8. okt 2013 Jeg klipper snart min da han bliver sveder for meget efter træning han går pt med regndækken og når han bliver klippet for han et regndækken på med et flecedækken under til at starte med.

• #8   8. okt 2013 Ville selv vælge at klippe min efter behov:)

• #9   8. okt 2013 Det er jo sån med vejret, at det ka man aldrig regne med:)
    Jeg klippede for næsten 14 dage siden, og fordi vejret er som det er, kommer jeg til det igen.
    For synes det er synd hun ska stå med 200g om dagen, som jeg havde på tænkt.
    Min får ik 300g på, før der er en 8-6 grader om dagen. Ellers har jeg ik så meget at putte på når det blir frost.
    Mandag var der 20 grader her, der var hun ude uden dækken i solen.

Men tror da nok der går hvert fald 14 dage endnu, før 300g ka blive en realitet.

• #11   9. okt 2013 klipper en stribe på min her en af dagene for at se om han kan komme lidt af med varmen.. ellers må jeg bide i det sure æble og klippe ham mere....

når han er klippet får han 100 gram på

Kommentér på:
Klippe, hvornår?

Annonce