{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Hingst til min hoppe? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'ere ! smiley

Jeg tænkte på om i havde nogen, som altid, skide gode idéer til mit lille dilemma! smiley
Har den her platin DV hoppe som jeg gerne vil have i fol næste sæson, men da jeg ikk rigtig er inde i hingsteverdenen, tænkte jeg at jeg måske kunne få lidt hjælpe!

Se evt linket først,da mine spørgsmål så måske derefter giver lidt bedre mening! smiley

http://www.hestegalleri.dk/galleri/209882-dansk_varmblod_pinotage

Jeg søger en hingst der er både spring og dressur betonet.. dvs jeg er ligeglad om den er dressur eller spring.. har den kapacitet til begge dele er dette selvfølgelig HELT fantastisk! smiley
Jeg søger en der med denne hoppe måske kan fremavle et ædelt, langbenet føl.. gerne lidt mere udtryk og evt lidt større dybe øjne .. gerne lidt mere sporty, med gode gangarter. et føl der er super god i hovedet men med et ekstra gear og den der "her kommer jeg" atituden smiley

Jeg ved at jeres svar kun er måske, og at der self kan komme nærmest alt ud af det, men der må være nogen herinde der har erfaringer med nogen hingste, så del ud af jeres fantastiske erfaring! smiley

Desuden er jeg HELT tosset med palominoer og pintoer!
Så måske en hingst der er homozygot på de gener ? hvis dette findes!
Anyway er det jo ikke farven det kommer an på smiley

Håber at læse en MASSE dejlige indlæg!

Rigtig god weekend! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hingst til min hoppe?
Kommentér på:
Hingst til min hoppe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce