{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Hingst til min hoppe? :) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har planer/ønsker om at jeg om nogle år, når min hest også er blevet lidt ældre og har været ude og skabe lidt resultater at jeg så vil lave et føl på hende som jeg også vil beholde og bruge som konkurrence hest.

Jeg ønsker et afkom der bliver:
- Over 160 cm (ved godt man aldrig kan garantere højden)
- Det skal bruges til konkurrence dressur, så må gerne være en hingst der har gener inden for det.
- Det skal ikke være sådan en vild crazy en, da min hoppe indeholde rigeligt med det smiley
- Mere spinkel end min hoppe, men også gerne lidt kraftig i bygningen.

Nogle gode forslag? Ville være meget godt at holde lidt øje med den hingst jeg nu finder fra til bedækningen så man kan se hvad der få præsteret inden smiley

Og jeg gider ikke nogle kommentare om det at lave føl på en blandingshest! Det jeg ligeglad med, jeg er til blandingsheste da jeg synes de holder bedst smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hingst til min hoppe? :)
  • #1   24. jan 2012 Altså først og fremmest vil jeg sende din hest til en dv kåring, så kan føllet få blåt pas og er nemmere at sælge hvis det en dag skulle ske..

    derefter finde en god hingst udfra de karaktere den får så du kan opveje nogle af din hoppes mangler.


  • #2   24. jan 2012 Hvor og hvordan gør man det? smiley

  • #3   24. jan 2012 Meget enig med Sofia J (:
    Det ville være en super god ide at sætte din hoppe til DV kåring,
    også vælge hingst efter hvordan karakterene er (: Så er chancen større for et super føl (;


  • #4   30. jan 2012 er mest inde i DV-avl der kan Blue horse don romantik, måske være et bud, han giver højde og ridelighed og godt temp og han har lavet rigtig mange gode rideheste(-; der er self mange mange flere, men sys nok os det vil være klogt at få hende kåret, så får du nogle tal som du kan holde forskellige hingstes kårings tal op imod(-: du kan se mere om hvordan du får hende kåret under DV´s hjemmeside

Kommentér på:
Hingst til min hoppe? :)

Annonce