{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Hvordan gør i? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser:-)
- Jeg har en kæreste som ikk tror jeg elsker ham..:-/
Hvis han skriver "jeg elsker dig" og jeg svare "jeg elsker også dig" så skriver han "gør du?" Selvfølgelig elsker jeg fjolset, men jeg bliver så irriteret på ham når han skriver det!!! Så hvad gør i? For at bevise i virkelig elsker en person?:)
Kh Tess


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gør i?
  • #2   25. nov 2013 jeg siger til min at hvis jeg ikke elskede ham hvorfor var vi så stadig sammen?:)

  • #3   25. nov 2013 Tak begge 2 det var nogle gode svar;-)

  • #4   25. nov 2013 Handlinger taler højere end ord, husk dette smiley

  • #5   25. nov 2013 Kender det... kan intet gøre og kan derfor Heller ikke komme med et fantastisk svar. Mit er dig face to face og ikke via sms:s

  • #6   25. nov 2013 Hvad mener du med det Maya?:-)

  • #7   25. nov 2013 At han vil tro dig hvis du ud fra handlinger viser at du elsker ham, i stedet bare for at sige de tre små ord med enorm betydning smiley

  • #8   25. nov 2013 Men ville gerne være 100% sikker på hvad du mener med 'handling' ..:) skal jeg købe ham en gave?:)

  • #9   25. nov 2013 Siger intet om en gave, har hidtil ikke givet min kæreste andet end fødselsdagsgave. Men den måde du handler/opføre dig omkring ham, i den måde kan der ligge utroligt mange små ting som fortæller ham at du elsker ham. smiley

  • #10   25. nov 2013 Plejer at skrive "Elsker dig mest" istedet for at "efterabe ham" Og så viser jeg ham det smiley
    Behøver ikke skrive hvordan da der jo er mindre børn herinde ahhaha


  • #11   25. nov 2013 Det er ikke din opgave at bevise at du elsker ham, og du kan ikke bevise det. hvis han ikke tror dig er der noget galt med ham. men svar som andre skriver "tvivler du på det" eller "elsker dig mest"

    hos os kan vi sagtens komme med samme spørgsmål, altså "gør du" men her er det i sjov, og ingen af os er i tvivl om at den anden elsker. sommetider kan vi blive rigtig barnlige og diskutere hvem der elsker den anden mest.

    Det er de små ting i hverdagen der viser at man er elsket, det den omtanke man har for hinanden. og nej det behøver ikke at være at købe gaver. Her er det den tillid vi har til hinanden og omtanke for hinanden, og forsøget på at gøre livet så nemt for den anden som muligt.
    feks. så rejser min kæreste hver anden uge, inden han rejser sørger han for at der er mad i huset til mig, han regner hele den uge han er hjemme, på at lave så meget mad at det bare kan fryses og jeg kan tage det op og bare varme det.
    jeg sørger for at vaske hans tøj og at han altid har nystrøget skjorter at tage på på arbejde. jeg ved at han sætter pris på at huset er ryddeligt når han kommer hjem, så det er det selvfølgelig. og i den uge hvor han er hjemme, så er der respekt for at han om morgenen har brug for mindst en time i ro, før han vågner, det får han selvfølgelig. og så lige de der små ting som at komme med en kop varm kaffe og ostemad når han arbejder på kontoret. eller kommemed en kold øl når han er gang.
    små ting der viser at der tænkes på den anden, og man ved hvad der er behov for


  • #12   25. nov 2013 Tak for det dejlige svar Rikke:-) ville se hvad jeg kan gøre!:)

  • #13   26. nov 2013 Du skal via din måde at være over for ham på, vise at du elsker ham. Måske føler han ikke, at du kysser ham nok, eller holder nok om ham. Måske føler han, at det ALTID er ham, som skal sige det først?:-) Sådan er det ofte min kæreste beskriver hans følelse, når han kommer og siger "gør du", og jeg bliver sur over han spørger om jeg mener det.. Men jeg ved han har ret. Jeg gør ikke særlig meget i det, og det er sådan jeg ER. Det ved han, men det er åbenbart svært at acceptere, for selv efter 3,5 år, kan han stadig "beskylde" mig for at gøre "ingenting". Selvom jeg siger, at jeg elsker ham, betyder handlingerne, som at holde om, tage i hånden uden at han først gør det, kysse ham osv åbenbart meget. Jeg KAN bare ikke få det til at være "normalt", at gøre 24/7, da jeg synes det hurtigt kan blive for meget. Men tro mig, når din kæreste er SÅ obsat på hvad du gør/ikke gør, så bliver det svært at overbevise ham om, at du elsker ham ligeså højt... Har selv prøvet i 3,5 år nu:s Han vil nok stadig mene, at den måde man beviser det på, er ved altid at sige "jeg elsker dig", "tage ham i hånden inden han gør det", kysse ham osv... Min kæreste vil så have det HELE tiden. Han giver mig ikke ordenlig en chance, for han gør det 24/7, så har svært ved at se hvornår i alverden jeg skulle gøre det, hvor IKKE han gjorde det:-)

Kommentér på:
Hvordan gør i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce