{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Ny unghest, SÅ stolt :D {{forumTopicSubject}}

ja idag var vi henne og hente vores nye unghoppe på 2 et halvt år.
Vores gamle avlshoppe på 11 havde gået derhenne et par uger for at de kunne vænne sig til hinanden, så unghesten havde en at køre med.

Harpa (unghesten) havde aldrig prøvet at være i en trailer før, og havde generalt aldrig været ude af matriklen, hvor hun var født. Hun havde heller aldrig prøvet at være alene, men var dog vant til at stå bundet, og have smed, så helt rå var hun jo ikke smiley

Min gamle avlshoppe havde så sat sig for at hun IKKE ville op i traileren, så vi prøvede at trække Harpa op smiley Hun gik mere eller mindre lige op, og stod tålmodigt og ventede på hende den gamle smiley

Tilsidst kom vaka endelig op, og vi kørte afsted. Det tog lidt over en time inden vi var hjemme, og harpa stod bomstille hele vejen hjem, selvom vaka var ret utålmodig og stod og skrabede.

Da vi kom hjem var vaka stadig utålmodig, og kunne høre de andre heste, så hende tog vi ud først. Harpa ventede pænt, og bakkede ligeså pænt ud da hun blev bedt om det smiley

vi lukkede dem ud på folden, og Harpa har bare stået og spist hø, ogrendt og leget med de andre unge smiley

Her til aften skulle hun for første gang ind og prøve at stå i boks (hun har kun prøvet at gå i løsdrift) og hun står bare ligeså pænt og spiser hø, og nyder at blive kløet bag øret.

Prøv lige at spørg om jeg er stolt af min nye unghest! Det har da helt bestemt kun været en meget positiv oplevelse, og glæder mig rigtig meget til at komme igang med hende smiley SKØN hest!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny unghest, SÅ stolt :D
Kommentér på:
Ny unghest, SÅ stolt :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce