2.597 visninger
|
Oprettet:
15 og muligvis gravid? HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg havde sex igår aftes.. Det var slet ikke meningen. Han tog også min mødom.
Det var uden kondom ..
Men jeg har hørt at jeg er nemmest at gøre gravid lige inden min mens men har også hørt at jeg er nemmest at befrugte lige efter?
Men ihvertfald havde vi sex igår aftes, og jeg har fået min mens idag.
Jeg regner med at tage forbi apoteket og få en fortrydelsespille, men hvis der ikke er chancen for at jeg er gravid vil jeg ikke gøre det.
Hvad siger i?
Hvor stor er chancen for at jeg er gravid?
Jeg mangler virkelig hjælp, beom søde mennesker!
feb 2008
Følger: 41 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 833
jul 2009
Følger: 167 Følgere: 241 Heste: 2 Emner: 95 Svar: 343
Syntes godt nok HG har fået mange gravide "små børn", her på det sidste!?
aug 2013
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 699
Sket er sket, jeg er forvirret og ked af det. Og vil egentlig gerne have hjælp.
mar 2008
Følger: 137 Følgere: 120 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.590
det er bar ca. tal er forskelligt fra person til person..
men for at sige det jeg forsøger, når man har sin ægløsning er man lettest at gøre gravid, når man har sin mens er det æggene der kommer ud ergo ikke der man er lettest at gøre gravid..
Ville nok for en sikkerheds skyld tage en fortrydelses pille, men fremover sørg for at kom på p-piller eller beskyt dig på anden måde, for en fortrydelsespille kan gøre dig steril hvis man ikke passer på med bar at gå og tage dem
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
aug 2013
mar 2008
Følger: 137 Følgere: 120 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.590
Man kan sagtens være gravid selvom man har sin mens, er der nogen der har, så det kan du ikke regne med overhovedet..
aug 2013
jan 2008
Følger: 81 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 253 Svar: 860
trøste kram herfra ikke så nevøs
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
aug 2013
Men skal nok huske det fremover!
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 45 Heste: 2 Svar: 1.214
aug 2013
aug 2013
jan 2008
Følger: 81 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 253 Svar: 860
mar 2009
Følger: 139 Følgere: 119 Heste: 7 Emner: 123 Svar: 925
self. rigtig træls for dig trådstarter, var ude for præcis det samme da jeg fik taget min mødom, der brugte vi kondom, men nogle gange senere smuttede den og der gik jeg altså ned og købte en pille selvom han ikke var kommet i mig (total paranoia!)
Nu har jeg haft sex i over 2 år og jeg har sku endnu ikk sagt det til de gamle.. de har muligvis regnet den ud, men jeg kan bare slet ikk tale med dem om sådan noget og sådan er vi så forskellige så jeg syntes simpelthen det er idiotisk af dig JULIE& OG ALLE DE ANDRE RØDDER at kommentere som du gør.
det kan godt være DU måske ville være gået til dine forældre, men når man i en alder af 15 lige er blevet "kvinde" (kalder jeg det altså) og man går og tænker: fuck omg nej skete det virkelig. er jeg nu gravid= fuck mine forældre slår mig ihjel osv. så går man netop til andre unge og spørger til råds!
og hvis det ikke er relevant for trådstarter om du fortæller dine forældre når du har haft sex, hvorfor fanden skal du så blande dig i hvordan trådstarter vælger at tackle den her situation?
jesus altså..
trådstarter:
tillykke!! weee første gang, det burde fejres xD
nu lyder jeg som en der bare har knaldet løs i flere år (hvilket ikke er tilfældet) men du kan godt forberede dig på situationer omkring sex der kan gøre dig nervøs. både om graviditet og sygdomme, der vil altid være en lille snært af tvivl gemt inde bagved, men nyd det nu for pokker!
skaf dig p piller, så er du ihvertfald dækket hvis det nu skulle ske spontant og kondomerne lige har gemt sig
da jeg fik p piller sagde jeg det var pga. mens smerter, hvilket det 50% oss var, men også fordi jeg gerne ville være sikker HVIS nu
jul 2009
Følger: 167 Følgere: 241 Heste: 2 Emner: 95 Svar: 343
Hun tænker klogt og realistisk.. i stedet for at rende rundt, og sprede ben hist og her.
Nu skal man jo også huske på at p-piller ikke beskytter mod kønssygdomme.. dem kan man altså ikke lige fjerne med en pille
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.293
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.293
- Dog har du dyrket sex i den "sikre" periode, og det er der faktisk rigtig mange dør gør... Det er hvis man ikke vil være på p-piller eller andet, så kan man faktisk bruge ens cyklus til at have "beskyttet sex" - hvilket du lige har gjort uden at vide det. - Min søster bruger den, men jeg synes personligt kun man skal gøre det, når man har en fast partner, for SKULLE uheldet ske, så ville det være træls at stå med en baby, hvis ikke man ønsker det, og sædcellen kan være i livmoderen i 7 dage, dvs, at har du haft sex indenfor 7 dage, og du rammer perioden hvor der er størst chance for at blive gravid, så kan du blive gravid uden at have sex i den periode
Men hvorfor er du ikke på en pille endnu ? Synes du skal få p-piller, evt bare sig til din mor, at du har mens smerter, og at p-piller/mini piller hjælper på det.
Det med, at man ikke kan have mens under sin graviditet kommer længere henne i forløbet. Havde du ikke nået at tage en fortrydelses pille, kunne der gå op til 7 dage før ægget er befrugtet, og først der vil din mens stoppe:-) Derfor kan man ikke sige, så få dage efter samlejet, at man ikke er gravid, blot fordi man får sin mens dagen efter
mar 2011
Følger: 131 Følgere: 81 Heste: 8 Emner: 62 Svar: 1.159
mar 2011
mar 2011
jun 2013
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 434
Charlotte, hvor er det lavt af dig at udstille Julie på den måde! Prøv dog for pokker at læse hvad hun skriver, hvor er der noget som du kalder "idiotisk" i det hun skriver?
aug 2013
Til alle jer andre. Tro mig jeg har lært af det her, jeg har været totalt nedtrykt i 2 dage, og være ødelagt, følt mig beskidt, følt mig billig. Følt mig virkelig ulækker.
Og det hjælper da super meget at få afvide at jeg spreder ben hist og her. Det gør jeg jo tydligvis ikke i og med at det var min første gang.
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 45 Heste: 2 Svar: 1.214
TS: har det dårligt med det i forevejen, der er jo ingen grund til træde i det. Hun har jo lært af det.
mar 2009
Julie er 18 trådstarter 15, der sker altså sindsygt meget på bare 3 år, derfor kan jeg godt forstå hvordan trådstarter har det.. jeg ville heller ikk i en alder af 15 fortælle mine forældre det og gør det stadig ikke og jeg har samme alder som Julie.
vil virkelig gerne have uddybet hvor i mener jeg udstiller hende..
udstiller måske mere mig selv hvis der er nogen der bliver udstillet, da jeg fortæller lidt om mit eget sexliv. har på intet tidspunkt nævnt hendes udover da jeg skrev/spurgte om Julie gik til sine forældre hver gang hun havde haft sex..
uddybning tak!
mar 2009
og endnu en pointering: JEG GÅR KRAFTEDME IKK OG SPREDER BEN HIST OG HER! den syntes godt du kan pakke sammen igen, det siger sku mere om dig end om mig TOBY OG LAURA!
det har jeg ingen steder skrevet at jeg gjorde, så klap i når du ikk kender til mit sexliv.
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1262 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.438
Mette, godt du tog en pille. Husk du altid kan skrive til mig hvis der er noget du gerne vil ud med eller andet. Jeg er her for dig, husk det.
okt 2009
Følger: 116 Følgere: 115 Heste: 2 Emner: 106 Svar: 391
feb 2012
Følger: 78 Følgere: 68 Heste: 3 Emner: 111 Svar: 1.903
maj 2008
Følger: 251 Følgere: 218 Heste: 1 Emner: 376 Svar: 1.912
Men som du selv siger sket er sket, og næste gang tænker du dig nok mere om inden du har sex fordi du ved hvor bange du bliver for at være blevet gravid! Ved ikke om i er kærester eller har noget? Men hvis det bare var sådan noget for hyggens skyld. Ville jeg råde dig til at næste gang du gør det er det med en du virkelig godt kan lide og har haft noget med i noget tid, så slipper du for den følelse af at være "billig"
15 og muligvis gravid? HJÆLP
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside