{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævnetøj
  • #1   15. apr 2014 Det behøver du ikke

  • #2   15. apr 2014 tak smiley

  • #3   15. apr 2014 Kunne aldrig selv drømme om at ride i stævnetøj - altså med hvide ridebukser, skjorte, jakke, hele molevitten ... især ikke til et D-stævne smiley Men det er helt valgfrit, hvad man vil have på - uanset klasse. Synes ikke, det er så tit, at man ser nogle i fuld uniform til klubstævner.

  • #5   16. apr 2014 Jeg synes det er en skam at storhesteverdenen vinder sit indtog på den måde.
    Har altid godt kunne lide at det har været så uformelt at komme ud og se islandske stævner.

    Så jeg mener personligt at det er et no go til stævner, medmindre vi er oppe i de højeste klasser.


  • #6   16. apr 2014 Selv i de højeste klasser synes jeg, at det er lidt pjattet .... fint til DM, NM osv., men til klubstævner synes jeg, det er hyggeligere, hvis folk bare kommer i deres forvaskede sweatre og gamle jakker smiley

  • #8   16. apr 2014 Stol på os, vi har grædt meget over billeder fra det seneste stævner, der alle blev ruineret af to kartoffelsække, der ødelagde de ellers meget perfekte momenter... smiley

    Er rimelig ligeglad med, hvordan jeg ser ud - ved, at mit ridetøj bliver snavset igen lige med det samme, så jeg vasker det så sjældent som muligt for ikke at slide det, end ikke stævnedag. Kunne godt finde på at tage en pæn trøje på (hvis vi antager at det er varmt nok) eller lignende, men kommer nok aldrig til at ride rundt i stævnejakke og hvid skjorte, om det så er VM, vi er til smiley


  • #10   16. apr 2014 Jeg synes det er vigtigt man tager noget pænt og rent tøj på. Så det lige meget om man ride A B C eller D stævne. Udseendet har en indflydelse på karakterne og det vil det altid have. Jeg synes personligt heller ikke man behøver stævne jakke og hvide bukser osv til andet end de store stævner, men jeg synes bare man skal gøre noget ud af sig selv, når man tager til stævne. smiley

  • #11   16. apr 2014 Der står ingen steder, at stævnetøj er påbudt til bestemte stævner smiley

  • #13   16. apr 2014 Du må ikke ride i mudret tøj til et VM. Der skal du ride i landsholdsjakken og hvide ridebukser, fordi du repræsentere Danmark smiley

  • #14   16. apr 2014 Jaja, altså, jeg forstår, hvis man skal ride noget, der repræsenterer landet, men har aldrig hørt, at der er krav om fuld uniform, det virker mærkeligt, synes jeg smiley Men jeg er heller ikke fan af stævnetøj.

  • #16   17. apr 2014 Altså det er jo helt valgfrit, men jeg kunne aldrig komme i tanke om at starte stævne i hverdags tøj. Man må gerne gøre lidt ekstra ud af det, det er kun god stil. De hvide ridebukser synes jeg dog er ok at gemme til finaler og/eller høje klasser.
    Uanset hvad du vælger så kommer du ikke til at høre for det, der er næste altid folk fra begge grupper til stævnerne. Det afhænger af klubben hvad der er mest af.


  • #17   17. apr 2014 Jeg synes, det er super fedt, at man selv må vælge. Selvfølgelig til VM f. eks. forstår jeg godt, at der er krav om, at man skal have landsholdstrøjen på, men til "almindelige" stævner er der jo folk, der gør begge dele, og nogle, der ligger midt i mellem og måske bare vasker deres udstyr.
    Og hvis nogen nogensinde skriver på min dommerseddel, at jeg ikke har stævnetøj på, kan jeg da godt love for, at jeg både bliver sur og klager smiley Ingen skal fortælle mig, hvad jeg skal have på, medmindre det står i reglementet, at det er påbudt smiley


  • #18   18. apr 2014 Jeg lagt bemærket på at der er flere ride med stævnetøj til finaler smiley Jeg vil føler mig som et fjols hvis jeg var den eneste med stævnetøj på bane når de andre ikke har på smiley

  • #19   18. apr 2014 Christine - lige præcis smiley Hehehhe, hellere være den eneste uden end den eneste med .... smiley Derfor jeg aldrig kunne finde på det til et D-stævne - muligvis noget, der lignede, hvis jeg red de høje klasser.... men nah, nok ikke smiley

  • #20   19. apr 2014 Selvfølgelig skal man have stævnetøj på!! Hvis ikke vi kan vinde kan vi skinne!! smiley :D smiley

  • #21   21. apr 2014 Enig med både Rebekka og Caroline - jeg synes personligt det er en del af et stævne at man ikke kommer i en forvasket trøje og beskidte bukser! Dog synes jeg ikke man behøver et helt stævneoutfit, men som Rebekka også skrive påvirker det helhedsindtrykket, så et par pæne bukser og en pæn jakke/trøje evt stævnejakke synes jeg hører hjemme på en stævnebane smiley

Kommentér på:
Stævnetøj

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce