{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

For lidt græs? {{forumTopicSubject}}

Hejsa hestemennesker! smiley

Jeg har to shetlandsponyer som går på fold sammen, men jeg er i tvivl om de har for lidt græs?
Deres fold er meget stor, men græsset er bidt meget ned. For mig ser de tykke ud, men da de stort set ikke får andet end græs er jeg lidt bange for at de ikke for nok?

Hvad siger I? Hvordan kan jeg vide om de får nok? smiley

(I må lige sige til hvis emnet ikke passer i gruppen)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For lidt græs?
  • #1   5. jul 2014 Hvis de er dækket ind med vitaminer og mineraler burde der ikke ske noget. du kan købe vitamin og mineralblokke ved pavo til ingen penge i tyskland. det ville jeg gøre for at sikre mig at de fik det de havde brug for.
    Og så sæt noget hegn over på marken så græsset kunne få lidt fred og lov til at vokse og så smid en lille smugle hø ud på marken til dem.


  • #2   5. jul 2014 Hvis folden er stor, så vil der være rigeligt med græs selvom det ser ud til at være bidt ned. Det vokser jo hele tiden på denne årstid (medmindre du bor i en af de landsdele hvor der har været "tørke" den seneste tid).
    Hvis ponyerne ser ud til at være tykke, så mangler de nok ikke mad og du skal bare sørge for at de er dækket ind med vitaminer og mineraler.


Kommentér på:
For lidt græs?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce