{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Er jeg for striks? {{forumTopicSubject}}

Jeg har sat mine shetlænder avl til salg fordi jeg simpelthen kørte død i det smiley
Så jeg har sat nogen af dem med % farve til salg alt efter hvad jeg vil sige billigt i forhold til det jeg ser i salg.

Jeg har endda skrevet på min profil:
"Når jeg har nogen heste til salg kan de altid forhandles (dog ikke ½ pris)

Hvis jeg har sat dem til pas bytter jeg IKKE med DSM eller andre heste (Respekter dette)"

Alligevel har jeg nogen der spørger om de kan købe det 1/4 af prisen - Jeg indrømmer hvis det er nogen jeg kender (feks. herinde så har jeg ikke noget imod at give "rabat" (eller hvis de er nye) - dette skal ikke misfortolkes.

Jeg plejer gerne at svare pænt tilbage på dem og sige at det ikke er en mulighed eller at det er jeg ikke interesseret i men er jeg bare blevet gammel og striks?

Hilsen Kirstine1987


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg for striks?
  • #2   12. sep 2014 Folk underbyder tit, og det kan være virkelig træls ._. Der er jeg nok også lidt streng i det cx Havde en krøsus til salg noget tid tilbage ( og den stod ikke til forhandling!) og folk bød 100.000 eq osv for den ... Jeg var godt irriteret over det xD
    Men tror de fleste, eller bare nogle af dem, vil prøve at se om de ikke liiiige kan få den til det smiley


  • #3   12. sep 2014 Jeg bliver bare så ARGH når jeg får en masse lige efter hinanden der bare virkelig skambyder, jeg holder dog tonen og siger jeg er desværre ikke interesseret.
    Jeg kan godt klare hvis de feks går fra 12500 til måske 10000 eller 9500 men halvt eller under halvt det irriterere mig bare


  • #4   13. sep 2014 Næh, jeg synes ikke du er striks.
    Men det er nok værd at tænke over at folk næppe læser din profil før de byder på hestene :o)


Kommentér på:
Er jeg for striks?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce