{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Bøger om god horsemanship. {{forumTopicSubject}}

Tænkte jeg ville lave et lille emne omkring bøger ^^.

Jeg ELSKER selv faglitterærer hestebøger, og jeg har nok et lille stykker over 50 hvor jeg har om alt. Lige fra de helt små nybegynderbøger til de større, mere lærerige bøger omkring dressur, spring osv.
Jeg er storsamler, og køber gerne alle de bøger jeg kan få fat i (når pengene er til det :P)!

Så tænkte jeg.. Er der nogle "god horsemanship bøger" jeg mangler?

Af dem jeg har kan nævnes:

At danse med heste
Horsemanship
I harmoni med hesten
Hestepersonligheder

Og jeg har garanteret flere, men jeg sidder i stuen og kan ikke huske dem alle i hovedet xD.

Så, hvilke bøger har I, og mener I er must haves inden for hestebøger?

Jeg beklager hvis emnet ikke er tilladt, men jeg tænker det er meget relevant når nu det er om god horsemanship/alternativ træning :3.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøger om god horsemanship.
  • #2   12. jul 2015 Haha, super! smiley

  • #4   12. jul 2015 Jeg har ikke fået læst meget af den. Jeg synes tit Hempflings måde at skrive på er meget svævende og ikke særligt forklarende, men det jeg har nået at læse var egentlig okay! Han fortæller om nogle forskellige cases til at starte med om heste der fx angreb for et godt ord, og at han efter noget tid bare kunne gå rundt med hesten efter sig.

  • #6   12. jul 2015 Youtube har jeg ikke kigget så meget på, kunne være jeg skulle gøre det :).

    Uha, jeg har jo rigtig mange bøger ;). Nogle af mine favoriter er I harmoni med hesten og Hestetræning - Arbejd fra jorden. Især den sidste kan klart anbefales, der står rigtig mange gode ting i den synes jeg :).

    Det er helt i orden!:P


Kommentér på:
Bøger om god horsemanship.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce