{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvad laver I"
Hvad laver I
med jeres føl :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 22. nov 2015
hvad laver i??
Hej :-)hvad laver i ? Jeg keder mig helt vildt ! :-) så...
Skrevet af: Bolette & Halkærhus ponyen - 30. sep 2014

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver I
  • #2   19. nov 2015 Min, som er 2 nu, har jeg gået rigtig mange ture med. Trænet 'farlige' ting, som blandt andet plastik. Nu går han bare og hygger sig et par måneder, inden træningen mod ridning starter smiley

    profilbillede
  • #3   19. nov 2015 Min Hingst er 2½ snart Vi laver alt jeg overhovedet kan komme på smiley

    Lige pt laver jeg Pat Parelli de 7 lege og alle de små mellem øvelser der er smiley Jeg har alle dvderne så Mit ultiamtive mål er at kunne lege i liberty hvilket vi stille og roligt kan lidt af smiley

    Vi leger også med lange liner og øver at sadlen og hovedtøj er lige så en alm. ting i hverdagen som at strigle.

    Vi går lange tur i byen og i skoven.

    Jeg shower ham i en westen klasse for ungheste under 3. SÅ jeg kan allerede nu tage ham med til stævner og vænne ham til det miljø smiley Og vi har endda vunderet sjælland mesterskat i trail in hand klassen smiley

    Vi laver også inddørs miljø træning som pressening paraplyer plastik flasker bomme, tønder, gymnsatik boldt ja alt hvad man kan sætte ind og lame, rasles, gå over eller have på sig smiley

    En lille smule klikker træning ved at lære ham aport (skal hilse det er skide skægt hvis man bare gerne vil fjolle og lege :D)

    Engang i mellem laver vi løs galp og løs springning men løsspringningen er sjover og mere kontrolleret i de lange liner smiley

    Ja og så self starter jeg tidligt ude med at vænne ham til alle de mellem trin der er når man skal op i sadlen smiley
    feks inden jeg bruge lange liner (nu han også pony og ikke så høj) der havde jeg en reb grime på og så med tøjer i og fra sadlens position fra jorden lærte jeg ham atdreje til højer og venter starte og stoppe. Med sadelen startede jeg med at hoppe ved siden af ham så kan kunne vænne sig til bevægelsen og min raslende jakke smiley


    profilbillede
  • #4   19. nov 2015 Vi er ved at træne på anspring både fra skridt og trav. At gøre overgangene bløde. At han går korrekt i trav med middel holdning og løftet ryg. Volter hvor han ikke skyder skulder og selvfølgelig mig og mit sæde smiley
    Han er desværre kommet ind i en periode igen hvor han er ekstremt nervøs så det ødelægger vores undervisning og træning lidt smiley

    Mvh TT


  • #5   19. nov 2015 Min er kun 6mdr vi går små ture og laver lidt agility, så han får tillid til mig smiley

    profilbillede
  • #6   19. nov 2015 Gruppen her er for heste , der er 3 år og opefter smiley
    Emner vedr 0-3-års henvises til søstergruppen " Vi med føl & plage
    http://www.hestegalleri.dk/grupper/vimedfoelplage


Kommentér på:
Hvad laver I

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce