{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

køb af hest... {{forumTopicSubject}}

hej købte hest hos "A" for lidt over 1½ år siden, jeg fik aldrig min kvitering derfra, selvom jeg har ringet ustandseligt, har nu meldt hende til toldogskat, detssuden var dyrlægeparpierene ikke ægte og den dyrlæge hun havde fået til at tjekke den, kom den dag vi havde aftalt med "A" men da vi kom derud en halv time før, havde han været der, påstod hun og gav os dyrlæge papirene, som ikke er udfyldt ved bagbenene på hesten, det irritere mig voldsomt, hvad skal jeg stille op??
hun sagde at jeg gerne måtte bruge min hingst da jeg købte ham, til at bedække vores frieser hoppe, det har jeg nu fået at vide er forbudt. min veninde købte en hoppe dernede, som er meget afmagret og tynd, den kan stadigvæk ikke tage på. dens hove var lange og grimme og den var skræmt fra vid og sans.
"A" lover garanti, men da jeg ville aflevere hoppen tilbage, da den havde en helt anden benskade end hun havde fortalt, nægtede hun at tage den tilbage. og det samme er sket for mange andre jeg har kontakt til.
egentlig er det ikke det værste at jeg ikke kan stole på vedkommende, men forholdene de ca 200 heste går under er under al kritik, staldene og hallen ligner drømmen, med flotte dygtige, dyre heste, men når man kommer om bag ved de bagliggende marker, er hestene usorigneret, tynde, med lange hove og sygdomme, mange af hestene havde store bylder med væske ud af under hovedet og på ganacherne, jeg spurgte om der ikke skulle dyrlæge til sådan noget, for det lignede 110% kværke, men det skulle de ikke, det havde bedst af at passe sig selv, der er meget mere, men er bre så dybt chokeret da det er så fint et sted, når man ser det- men det er bag facaden det hele åbenbart er.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af hest...
  • #1   3. apr 2007 jo men de vil ikke gøre noget, men det er nu ingen overraskelse, dyrenes værn og hestens værn gør ikke en skid, uden de kan komme i rampelyset. detssuden er "a" sponsor for begge foreninger.

  • #2   10. apr 2007 Hvorfor skriver du ikke hvem det er.. til skræk og advarsel for os andre..? Det gør alle andre da, når de bliver snydt.

    Synes det er under al kritik, og hun skulle skamme sig.

    Sympati fra mig smiley


Kommentér på:
køb af hest...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce