{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Lige lidt ord fra Tom {{forumTopicSubject}}

Her har Tom lige skrevet til Europa om hvordan det går i Amerika smiley - jeg har selv oversat det så sætter både det danske og det engelske (i går var der jo mange der spurgte efter det på dansk det jeg satte ind).
Så kan i jo altid rette mig hvis jeg finder fejl smiley

Dansk:
Vi landede i Canada sidste torsdag, og lige nu er vi i Toronto. Jeg sidder på mit hotelværelse, og tænker på det at være her og jeg må sige at jeg elsker det. Vi har optrådt to gange, en i Montreal en lørdag og en i Toronto en søndag aften. Imellem det, har vi lavet en masse interviews. Vi var meget overraskede da vi kom hertil – vi forventede at ingen egentlig ville kende os. Vi så faktisk os selv sælge billetter til vores shows på gaden, så vi i det mindste havde et par stykker der mødte op, men begge shows var udsolgt!!! Vores fans ventede på os overalt – skreg, heppede, snakkede tysk, sang vores sange, og, hvis jeg må sige det, så de meget godt ud! Jeg så en masse smukke piger i begge byer, hvilket gjorde mig meget glad!

I dag, var vi i CN tårnet, det var spændene – det er sååå højt. Georg havde det ikke så godt fordi han er bange for højder, men hvis man tænker over det, så er han normalt bange for et eller andet. Nå men alligevel, bagefter tog vi hen til MuchMusic, hvor vi var gæster til showet. Vi lærte rapporterne nogle tyske ord (det var virkelig sjovt) and optrådte med ’’Ready, set, go’’ live – det var også sejt.

Nå, men jeg må gå fordi jeg skal pakke alle mine ting. Vi flyver til L.A. i morgen. Du skulle se mit værelse – mit tøj flyder overalt, det vil tage mig timer at pakke.

Nå, vi tales ved snart – pas på jer selv!

- Tom


Engelsk:
We came to Canada last Thursday, and we are in Toronto right now. I’m sitting in my hotel room, thinking about being here and I have to say we love it. We’ve done two performances, one in Montreal on Saturday and one in Toronto on Sunday night. In between that, we did a lot interviews. We were really surprised when we got here — we expected that no one would really know us. We saw ourselves selling tickets for our shows on the streets to have at least a couple of people show up, but both shows sold out!!! Our fans were waiting for us everywhere – screaming, cheering, talking in German, singing our songs, and, might I add, were very good looking! I saw a lot of beautiful girls in both cities, which made me very happy!

Today, we went to the CN Tower, that was exciting -– it’s sooo high. Georg didn’t feel that well because he’s afraid of heights, but come to think of it, he’s usually afraid of something. Anyway, afterward we went to MuchMusic, where we were guests on a show. We taught the hosts some German words (that was really funny) and performed “Ready Set Go” live — that was cool, too.

Well, I have to go ‘cause I need to pack my stuff. We’re flying to L.A. tomorrow. You should see my room -– my clothes are everywhere, it will take me hours to pack.

Well, talk to you soon — take care!

– Tom


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige lidt ord fra Tom
Kommentér på:
Lige lidt ord fra Tom

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce