{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Anne fra x-factor efter overfaldet: {{forumTopicSubject}}

-Jeg er ikke angst

Anne er øm efter overfaldet i lørdags, men hun er ikke bange

I lørdags blev Anne Axelgaard, 21, og hendes veninde overfaldet af nogle jævnaldrende piger på Club Retro i Odense.
Anne, der deltog i X Factor sammen med ekskæresten Søren Thorlund, blev sparket i hovedet og fik en mindre hjernerystelse. Hendes veninde blev slået i ansigtet med en knytnæve, og flækkede læben.

Hverken Anne Axelgaard eller veninden aner hvem der overfaldt dem – eller hvorfor.

De blev begge kørt til behandling på Odense Universitetshospital efter episoden.

Men her seks dage efter det brutale overfald er Anne, der er pædagogstuderende, stadig øm flere steder i kroppen.

- Jeg er ikke blevet angst og nervøs af overfaldet. Derimod reagerer jeg ved at blive vred, siger hun til JydskeVestkysten.

Hendes far, Tom Axelgaard , siger til avisen, at familien vurderer, at overfaldet i Odense intet har med hendes optræden i X Factor at gøre.

- Men Anne er lidt træt af det lige nu, siger han om datteren, der for en tid har fået nok af X Factor-berømmelsen.

Ifølge JydskeVestkysten hjælper Anne og hendes veninde nu hinanden med at få den grimme oplevelse på afstand.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anne fra x-factor efter overfaldet:
Kommentér på:
Anne fra x-factor efter overfaldet:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce