{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Når kemien ikke er der? {{forumTopicSubject}}

Jeg går lidt og er i dilemma, fordi jeg ikke synes mig og Lotti har den rigtige kemi. Jeg synes at alle ser ud til at have sådan nogle søde og kontaktsøgende heste, men Lotti, hun er bare så sur agtig, og hun er ikke særlig opmærksom på mig. Det er så svært at komme videre. Jeg overvejer nogle gange om jeg skulle sælge hende, og købe en anden hest, hvor der virkelig var kemi. Det er jo min far der har købt Lotti, for 8 år siden, så jeg har ikke engang selv "valgt"

Jeg synes hun har lært mig rigtigt meget, men nu vil jeg gerne videre, og det føler jeg ikke at jeg kan komme med hende. Men der er også en anden halvdel af mig, der siger, at jeg bare må blive bedre til at træne hende.

Jeg havde engang en slag parthest i et par uger, og den blev jeg faktisk nærmest gladere for end jeg er for Lotti, selvom jeg ikke er meget for at indrømme det. Det er bare som om vi ikke passer så godt sammen. Hun er jo også gammel, så det er så svært at lære hende noget nyt.

Jeg ville bare sådan ønske at jeg havde en ung, samarbejsdvillig og kontaktsøgende hest. Og så alligevel?

Hvad skal jeg dog gøre? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når kemien ikke er der?
  • #2   28. apr 2008 AS - Ja, jeg ved ikke om jeg skal give det en chance på kurset smiley
    Stine - Det tror jeg ikke er tilfældet smiley
    Taz - Ja, det kan godt være, men jeg synes bare altid hun har været sådan. Zeus er lidt stor og voldsom, og jeg er faktisk ikke hel tryg ved ham, så derfor træner jeg ikke med ham.


  • #5   28. apr 2008 Det er det sammen med min men han er ung og blevet mishandlet så der går jo et stykke tid før han stoler 100 % på mig. Men jeg har osse haft lyst til at sølge ham fordi jeg ikke synes vi passer sammen. Men nu vil jeg lige prøve at se jeg har jo osse kun haft ham i ½ år.

Kommentér på:
Når kemien ikke er der?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce