{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Årh så er det sanrt store flyttedag!!! {{forumTopicSubject}}

IGEN for at det ikke skal være løgn. Vi flyttede d 25 dec. sidste år pga. at boligen hørte med i mandens tidligere arbejde på stedet. Så da han fik nyt var det bare ud. Desværre kunne vi ikke nå at finde noget hvor vi kunne have de to vuffedyr som vi kunne betale rent faktisk, som osse var her i omegnen.

Vi flyttede så midlertidigt i mandens chefs fars afdøde mors hus men har ikke kunnet finde noget endnu. Endeligt ahr vi så fundet noget. Det er ikke lige på ideel stedet og desværre en lejlighed. Men om ikke andet så køber det os da alt den tid det kræver for enten at finde hus til leje på landet el at købe hvis ellers det kan blive en mulighed i det hele taget. Så nu flytter vi til Egtved. Desværre i Egtved by... Vi kan overtage pr 15 i næste mdr. så der er ikke længe til. Selvom det kun er det nødvendige der blev pakket ud da vi kom herud, så er det godt nok meget alligevel!! Alt det skrammel man dog har og endda bruger. Suk... Jeg hader at flytte, og så er jeg vane mennekse så det batter...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh så er det sanrt store flyttedag!!!
  • #1   23. maj 2008 Øv det var da kedeligt, Sender dig en kærlig tanke og håber du kan bruge den til noget. smiley

  • #2   23. maj 2008 Hehe, jeg takker. Jo da alt kan bruges... Tak for de pæne ord:-)

    Hundene skal skam med. Jeg vil ikke af med nogen af dem, og de kan slet ikk undvære hinanden. Og jeg kan ikk undvære dem. Jeg har hele tiden sagt at det nægter jeg simpelthen. Det er dyrene der er med til at holde mig oppe i de svære tider der ind i mellem har været jo.

    Hestene blir hvor de er og hele tiden har været siden jeg flyttede sammen med manden.


  • #3   23. maj 2008 Gys tænkte jeg da jeg læste dit indlæg. Flyttede både i marts og december sidste år, så ved hvad du har i vente. Flytning er simplethen det værste. Kræver så sindsyg meget energi - både fysisk, men også mentalt. Held og lykke med det :o)

  • #4   24. maj 2008 Aii, stakkels dig...
    jeg er også "lige" flyttet (aug 07) og skal nu flytte til Jylland om 6 uger. Syntes jeg smider ud og smider ud. Men der bliver ikk mindre. he he.
    Jeg har ikk noget i mod at flytte, men jeg har efterhånden også boet over 11 forskellige steder...
    Held og lykke med flytningen.


  • #5   25. maj 2008 jeg har osse boet en del steder alt i betragtning efterhånden. Vi flyttede ikke så mange gange i min barndom. Kun da vi flyttede fra min far ud til bedsteforældrene midlertidigt og derefter til min nuværende stedfar. Vi flyttede så permanent på nørremarken. Men efter jeg er flyttet hjemmefra har der været en del flytninger. Desværre ved jeg jo godt at dette ikke er sidste gang.

    Men jeg håber indefor de næste få år at vi kan flytte en sidste og permanent gang på en gård hvor vi kan være til "evig tid" så at sige.

    Måske lidt naivt, men håbet og drømmene må jo fortsat eksistere.


  • #6   26. maj 2008 Det er jo aldrig forkert at have et mål... *SS*


  • #7   26. maj 2008 nej det har du ganske ret i;-)

Kommentér på:
Årh så er det sanrt store flyttedag!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce