Dommere :'/ -- halv laaangt -- {{forumTopicSubject}}
Jeg var til stævne her i weekenden (det var mit første stævne på Mira og hendes første stævne ude, så hun var selvfølgelig meget nervøs) og vi red dressur. Spring var om efter middagen og min veninde skulle springe og ville gerne se hende. På et tidspunkt kom den dommer som havde dømt dressur klasserne (b.la. den klasse jeg havde startet) og begyndte at snakke med hende der åbnede ledet ind til spring banen, jeg kunne ikke rigtig udgå at høre hvad de sagde for det var ikk fordi de dæmpede sig eller noget nej hun sagde bare ligeud til hede den anden:
"Puh det er hårdt at være dommer der er godt nok en stor forskel mellem de forskellige ryttere, lc klasserne var elendige, nogen af hestene kunne ikke engang gå til biddet, de burde hellere vendte til de er helt klar, men da vi kom op i lb blev det bedre !"
Jeg blev virkelig vred, for det første havde jeg selv startet lc2, men altså man kan da ikk tillade sig at sige sådan noget for der er altså et stadie mellem elevstævner og klubstævner ?!
Hun hun har det sådan så burde hun slet ikk være dommer, ..
Eller er det bare mig der har det sådan??? for det var jo ikke kun mig der havde startet lc klasser der var jo også en masse andre.
jul 2007
Følger: 29 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 176 Svar: 850
Men jeg synes det er rigtig nok.. Når man starter en lc, starter man gerne mod rideskole elever, og heste der har gået ride skole i 20 år, som bare går. De kan ikke noget, andet end skridt, trav og galop... (de fleste rideskole heste) Og lige så snart klassen bliver lidt større, er det de mere rutineret ryttere..
Det er frækt af hende at sige sådan.. For man skal jo starte et sted.. Og hva' så hvis det er ens første stævne? og hesten er nervøs.. Jeg vil vædde med, at du er en stolt ejer, og synes det er gået så godt, som det overhoved kunne..!
jul 2006
Følger: 46 Følgere: 90 Heste: 13 Emner: 45 Svar: 236
Altså, man starter jo lc fordi man ikke er dygtig/klar til at starte højre, og det er da lidt svært at vente med at starte stævner til ens hest kan gå i holdning, for hvornår går den i holdning ? er det når den går stabilt ? eller når den er foldet helt ind under sig ??
Jeg starter selv stævner for at få andre øjne til at se på det jeg kan og få rettelser så jeg kan lære noget nyt
Og jeg har haft rigtig meget glæde af at dommerne gerne vil give gode råd til mig
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 328 Svar: 1.711
maj 2007
Og det er mit første stævne ude så jeg er ikke vandt til at dommerne er så hårde (ikke at jeg er sur over det men jeg skal bare vende mig til det.
maj 2007
Dommere :'/ -- halv laaangt --
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside