{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Hjælp! 3 spøgsmål s; Kig? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har lige nogle spørgsmål jeg gerne vil havde besvaret ;D
1 - vedr. fjordhest
2 - vedr. boks gardin
3 - vedr. pakkeliste

- 1.
Jeg har en Fjordhest, og til vinter skal hun klippes over hele kroppen, derfor vil jeg gerne havde et dækken med hals til hende.. Mit spørgsmål er, er der nogle af jer der ved om det ødelægger manen fuldstændig eller om der bare skal klippes lidt kotere? Det er jo lige i stævne sessonen, så hun skal gerne se præsentabel ud!

- 2.
Jeg skal havde et boksgardin i sort og guld, det skal ikke koste over 350-400 kr. får så er det billergere at lave selv. Men er der nogle af jer der kender et sted hvor de kan købes, eller har et billigt et tilsalg? Den der linker til det boksgardin jeg ender med at købe får en Ekstra-Høj! (Ikke annoncer har på HG)

- 3.
Jeg skal på camping med min hest på Onsdag, og jeg skal ikke havde overdrevet meget med da min familie siger de også vil være der xD
Men er der ikke nogle af jer der har en lille fiks pakkeliste? Jeg skal bare ride ture i skoven og på stranden osv...

KH Flecks & Pippi <,33


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! 3 spøgsmål s; Kig?
  • #1   20. jul 2008 felicia . :
    Tak for din hendvendelse, men vedr. nr. 1 sidste år havde hun svært ved at holde varmen, og der var hun kun klippet på halvdelen af halsen smiley Så hun bliver desværre nød til at gå med hals, ellers kan hun ikke blive klippet på halsen smiley


  • #2   20. jul 2008 vedr. spørgsmål 1:
    jeg ville aldrig give min fjordhest et dækken med hel hals på. min tidligere fjordvallak gik med det i en periode, fordi han gik i løsdrift, og hans man blev totalt ødelagt!


  • #3   20. jul 2008 Hmm ... :
    Ja, til hvad?

    Lena Trab . :
    Ej... ØV!


  • #4   20. jul 2008 manen retter sig selvf. op igen, når den har gået uden dækkenet i et par uger, men ellers vil den sidde helt skrå. lidt svært at forklare, men den vil se meget forpjusket ud. ærgeligt at jeg ikke har et ordentlig billede af paw, fra da han gik med dét dækken.. dem med høj hals kan jeg derimod godt lide. man skal bare klippe dækkenet op ved manken, så manen ikke bliver ødelagt. selvom man har "ødelagt" dækkenet ved at klippe i det, så giver det stadig hesten en kanon bevægelsesfrihed, uden at dækkenet bliver ødelagt yderligere.. smiley

  • #5   20. jul 2008 1: Altså min pony, gik hele sidste vinter med hel hals-dækken, da hun går rigtig meget ude. Hendes man blev ikke sønderligt ødelagt, jeg starter også rigtig mange stævner, og det kunne jeg sagtens være bekendt. Vi klippede manen en andelse kortere en normalt men overhovdet ikke helt ned!!! Hun går med et Weatherbeeta vinterdækken, med en løs vinterhals, fra samme mærke, det gør nemlig at den ikke sidder og præsser på manen hele tiden, selvom den sidder fast på dækkent, skriv endelig hvis du vil vide mere om det :o)


    2: Nu ved jeg ikke lige helt hvor i landet du kommer fra, men i LH-Foder i Lading (uden for Århus) har de et rigtig lækkert boksgardin, i sort med guld kant. Mener det koster omkring 300,- men man kan desværre ikke bestille det over nettet. :o(

    3. Ja, det har de andre svaret på, håber du husker det hele :o)


    Håber jeg kunne hjælpe lidt, ellers skriver du bare igen :o)

    //Signe F.


  • #6   20. jul 2008 Lena Trab . :
    Mener du dem hvor halsen er lidt høj, permanent?

    Team SVR- Louise&Rasmus&Carrera<3 3 :
    Okay, menge tak smiley Boks gardinet fra Hööks er meget fint, men jeg vil desværre kun havde det i sort og guld smiley smiley


  • #7   20. jul 2008 ja, det er dem.. smiley

  • #8   20. jul 2008 Okay ;D-

Kommentér på:
Hjælp! 3 spøgsmål s; Kig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce