{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Hjælp. hvem har min kommende ven {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Så kom dagen, hvor jeg har fået beskeden om at mit plejebarn skal flytte. Derfor må jeg på jagt efter araber nr. 2 så min egen ikke står allene herhjemme.

Problemet er bare at jeg er så bange ved tanken om at få en fremmet hest. Jeg har desværre haft en araber for år tilbage, som desværre har knækket min film mht. til heste, da denne ikke har draget noget positivt til min psykke samt min krop. Derfor er jeg allerede nu nervøs for det nye ukendte.

Jeg ejer idag en skøn lille araberdreng som virkelig har givet mig en positiv indstilling til heste, uden ham var det ikke lykkedes. Og nu er drømmen jo at få en tilsvarende.

Jeg er desværre ikke den samme rytter som tidligere efter 4 års pause grundet forstuvet nakke samt forskubbede rygvirvler men er dog startet stille og rolig op med underviser.

Jeg leder efter en super sød og cool araber vallak. omkring de 148-155. Planen er at denne skal bruges til dressur.

Jeg har hestene hjemme og skal 600 m længere ned af vejen til ridehus og derfor er det vigtigt at kommende ven skal kunne stå alene på stald når min egen og jeg tager af sted.

Jeg er idag en lidt usikker rytter på fremmed hesteryg, derfor er det vigtigt at hesten kan abstrahere fra dette.
Alderen har jeg ikke besluttet endnu men ikke for gammel da jeg gerne vil have mange gode år frem.

Dette er til blivende hjem med selskab af anden araber og hvor foldtiden er lang og boksen er med egen stalddør således at man som hest kan kigge ud.

Araberen skal stå et sted på sjælland.

Kender I nogen som har araberen jeg søger? Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig på vej til min kommende ven.

Mange hilsner
Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. hvem har min kommende ven
  • #2   30. jul 2008 Hej smiley
    -
    Så lige din egen araber'hyp er i familie med etat, det er min Bopart også.
    Måske han kunne være noget for dig? smiley



  • #3   30. jul 2008 Kender desværre ikke lige hesten til dig, men jeg håber at du finder din nye drømmehest smiley

  • #4   30. jul 2008 Hej Christina.

    Synes ham her ser rigtig dejlig ud:
    (link fjernet)

    eller ham her, men han står ikke på sjælland, men er til gengæld billig og ser fin ud, synes jeg!
    (link fjernet)

    Held og lykke med det.


  • #5   30. jul 2008 Heidi J
    Det er vidst den samme hest du har linket til smiley


  • #6   30. jul 2008 Hej alle tusend tak for at i vil hjælpe mig. Alle forslag bliver vendt.

    Nina Halling. Hyggeligt at vi har samme familiemedlem i vores heste. Har haft kigget på Bopart for nogle år siden. Dengang han stadig stod hos avler. Her fik vi at vide han skulle være 150 cm. men efter vi mødte ham synede han meget mindre og var meget klejn i det. Så tror han bliver for lille til mig. Er 162 cm. høj og passer til min egen som også er kraftig af bygning.

    Anni H: tak for tanken.

    Sabine R: tak for tippet kigger på ham.

    Hejdi J: Har kigget på begge link og må give Anni H ret. det er samme hest. Håber du vil sætte det andet link ind.


  • #7   30. jul 2008 Hold da op, det er også sent og over min senge tid.
    Det rigtige link til den nederste tekst kommer her:
    (link fjernet)


  • #8   30. jul 2008 Christina B
    ja det rigtig nok, han måler deromkring de 146-148 ca.
    men jeg er 165 og passer ham fint smiley
    hehe.


  • #9   3. aug 2008 Så har jeg fundet min nye ven. Han er en skøn Welsh Cob. Havde aldrig regnet med falde for en anden race en araberen, men denne dreng kunne jeg bare ikke stå for.

    Nu kommer han hjem på prøve på tirsdag og så håber jeg han godkendes af dyrlægen samt af Trille.

    Tusind tak for alle jeres gode bud.

    Mvh.
    Christina


Kommentér på:
Hjælp. hvem har min kommende ven

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce